مدافعون - مدافعان حرم

مدافعون - پایگاه اطلاعاتی رسمی مدافعان حرم و جبهه مقاومت

مدافعون - مدافعان حرم

مدافعون - پایگاه اطلاعاتی رسمی مدافعان حرم و جبهه مقاومت

مدافعون - مدافعان حرم

رفع الله رایة العباس
کلنا عباسک یا زینب
لن تسبی زینب مرتین
لبیک یا حسین
لبیک یا زینب
مدافعون - پایگاه رسمی مدافعان حرم

آخرین نظرات
  • ۰
  • ۰

دعوت روسیه از ژاپن برای حضور در حلب

سرویس اطلاع رسانی وزارت دفاع روسیه روز جمعه اعلام کرد: معاون وزیر دفاع این کشور از مقامات نظامی و ارتش ژاپن برای حضور در بحران حلب و ارسال کمک های بشردوستانه دعوت به عمل آورد.

به گزارش ـ مدافعون ـ سرویس اطلاع رسانی وزارت دفاع روسیه روز جمعه اعلام کرد: معاون وزیر دفاع این کشور از مقامات نظامی و ارتش ژاپن برای حضور در بحران حلب و ارسال کمک های بشردوستانه دعوت به عمل آورد.

این سرویس خبری اظهار داشت: «آناتولی آنتانوف» پنجشنبه گذشته در دیدار با فرستاده تام الاختیار دولت ژاپن در روسیه، این درخواست را مطرح کرد و از «تویهیسا کوزوکی» خواست تا این درخواست را با مقامات کشورش در میان بگذارد.

در این دیدار که بین مقامات روسی و ژاپنی در مسکو صورت گرفت، معاون وزیر دفاع روسیه پس از تشریح اوضاع در حلب و اقداماتی که تاکنون برای آزادی سازی کامل این شهر از دست گروه های تروریستی تکفیری صورت گرفته است، خواستار همکاری نزدیک توکیو و مسکو در این باره شد.

به گفته سرویس اطلاع رسانی وزارت دفاع روسیه، در این گفتگو ها، تنها از مقامات ژاپنی خواسته شده تا در زمینه ارسال و انتقال کمک های بشردوستانه به ساکنین شهر حلب، همکاری نماید.

کشور ژاپن از کشورهای پیشرو در ارسال کمک های بشردوستانه به عراق و سوریه محسوب می شود و تاکنون کمک های مالی و غذایی قابل توجهی را به این دو کشور جنگ زده ارسال نموده است.

شایان ذکر است، در توافقاتی که بین دمشق - مسکو در زمینه همکاری های بشر دوستانه در حلب صورت گرفت، پس از تکمیل حلقه محاصره این شهر، مواد غذایی و دارویی مورد نیاز شهروندان این شهر در محاصره، تامین و در طول سه ساعتی که در طول شبانه روز برای رفت و آمد کاروان های حامل کمک های بشردوستانه به این شهر در نظر گرفته شده است، به داخل شهر انتقال یافته و در اختیار مردم شهر حلب قرار می گیرد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

مدافعون - مدافعان حرم

مدافعان حرم

مدافعون