مدافعون - مدافعان حرم

مدافعون - پایگاه اطلاعاتی رسمی مدافعان حرم و جبهه مقاومت

مدافعون - مدافعان حرم

مدافعون - پایگاه اطلاعاتی رسمی مدافعان حرم و جبهه مقاومت

مدافعون - مدافعان حرم

رفع الله رایة العباس
کلنا عباسک یا زینب
لن تسبی زینب مرتین
لبیک یا حسین
لبیک یا زینب
مدافعون - پایگاه رسمی مدافعان حرم

آخرین نظرات
  • ۰
  • ۰

واکنش دمشق به ورود نیروهای ترکیه به خاک سوریه

وزارت خارجه سوریه لشکرکشی ارتش ترکیه به خاک این کشور را محکوم و تاکید کرد مبارزه با تروریسم این نیست که داعش بیرون رانده شود و گروه‌های تروریستی دیگری که از حمایت مستقیم ترکیه برخوردارند، جای آن را بگیرند.

به گزارش ـ مدافعون ـ یک منبع مسئول در وزارت خارجه سوریه تصریح کرد که تانک ها و خودروهای زرهی ترکیه با پشتیبانی هوایی جنگنده‌های ائتلاف تحت امر آمریکا از مرزهای سوریه و ترکیه به شهر جرابلس سوریه وارد شدند که نقض آشکار حاکمیت سوریه است.

این منبع در مصاحبه با خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) افزود، جمهوری عربی سوریه تاکید دارد که مبارزه با تروریسم در اراضی سوریه از سوی هر طرفی که باشد باید از طریق هماهنگی با دولت سوریه و ارتش عربی سوریه صورت بگیرد که از پنج سال قبل وارد این نبردها شده است و دمشق در عین حال نقض آشکار حاکمیت خود را محکوم می‌کند و تاکید دارد که مبارزه با تروریسم این نیست که داعش بیرون رانده شود و گروه‌های تروریستی دیگری که از حمایت مستقیم ترکیه برخوردارند، جای آن را بگیرند.

این منبع گفت: آنچه که در حال حاضر در جرابلس صورت می‌گیرد آن طور که ترکیه ادعا می‌کند مبارزه با تروریسم نیست بلکه جایگزین کردن یک تروریسم به جای تروریسم دیگر است و در این خصوص سوریه خواهان توقف این تجاوز است و از سازمان ملل می‌خواهد تا قطعنامه‌های مربوطه را اجرا کند و به حاکمیت کشورها و تمامیت ارضی آنها احترام بگذارد و همچنین بر این مساله تاکید دارد که باید طرف ترکیه‌ای و ائتلاف آمریکایی به قطعنامه‌های بین‌المللی به ویژه آنچه که در مورد بستن مرزها و خشکاندن منابع تروریسم است، احترام بگذارند.

این مقام سوری افزود: در پی این عملیات حدود ۳۰۰۰ شهروند ناگزیر از جرابلس به منبج رفته‌اند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

مدافعون - مدافعان حرم

مدافعان حرم

مدافعون