مدافعون - مدافعان حرم

مدافعون - پایگاه اطلاعاتی رسمی مدافعان حرم و جبهه مقاومت

مدافعون - مدافعان حرم

مدافعون - پایگاه اطلاعاتی رسمی مدافعان حرم و جبهه مقاومت

مدافعون - مدافعان حرم

رفع الله رایة العباس
کلنا عباسک یا زینب
لن تسبی زینب مرتین
لبیک یا حسین
لبیک یا زینب
مدافعون - پایگاه رسمی مدافعان حرم

آخرین نظرات
  • ۰
  • ۰

سید حسن نصرالله: گزینه حزب الله لبنان، باقی ماندن در حلب است

دبیرکل حزب الله گفت: ما هیچ گزینه ای نداریم جز اینکه در میادین در حلب و در همه جا که وظیفه اقتضا می کند، باقی بمانیم.

به گزارش - مدافعون ـ سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان که از طریق ویدیو کنفرانس در مراسم بزرگداشت سالروز جنگ 33 روزه در سال 2006 میلادی در شهر بنت جبیل سخن می گفت، در ابتدای این مراسم از اهالی مقاومت ، شهدا و جانبازان و خانواده آنها، رزمندگان و ملت و دولت لبنان و رسانه ها و همچنین حامیان مقاومت لبنان به ویژه جمهوری اسلامی ایران و جمهوری عربی سوریه قدردانی و تشکر کرد.

دبیرکل حزب الله لبنان همچنین ادامه داد: در این سالگرد، به نظر می‌رسد که تکاپوی اسرائیلی‌ها از اهتمام لبنانی‌ها و اعراب بیشتر بوده به گونه‌ای که مقام اسرائیلی چه کنونی و سابق وجود نداشته که طی 30 روز گذشته درباره این جنگ صحبت نکرده و دلیل آن این بوده که جنگ تموز سال 2006 برای اسرائیلی‌ها یک نقطه عطف تاریخی مهم و جدی بوده که پیامدهای مهمی برای این رژیم داشته است.

وی افزود: بزرگترین هدف جنگ ۳۳ روزه، نابودی مقاومت بود و بر همین اساس نیز کشتار گسترده و از بین بردن مقاومت و خلع سلاح آن در دستور کار قرار گرفت. از جمله اهداف اسرائیل در این جنگ تبدیل مناطق جنوب کشور به مناطق خالی از سکنه و دور کردن مقاومت از مرزها بود اما همگان می دانند که مقاومت همچنان در مرزها مستقر است.

سید حسن نصرالله با بیان اینکه مقاومت همه اهداف جنگ آمریکائی اسرائیلی را ناکام ساخت و مقاومت همچنان در کنار مرزهای لبنان قرار دارد، تصریح کرد: هدف دیگر جنگ 33 روزه با استفاده از نیروهای چند ملیتی، الحاق لبنان به ساختار امنیتی آمریکا ، تقویت جایگاه اسرائیل و آزادسازی اسیران اسرائیلی بدون قید و شرط بود.

دبیرکل حزب‌الله لبنان با بیان این که پیروزی مقاومت در جنگ تموز ساختار نظامی صهیونیستی را به شکلی عمیق و شدید از درون به لرزه در آورد، گفت: جنگ تموز باعث بی‌اعتمادی گسترده و شدید مردم اسرائیل به نیروهای نظامی و رهبران سیاسی اسرائیلی شد و شکست رژیم اسرائیل در جنگ تموز ضربه‌ای شدید به رهبری سیاسی این رژیم وارد کرد.

سید حسن نصرالله در ادامه اظهار داشت: از جمله نتایج دیگر پیروزی در جنگ 33 روزه، سقوط نظریه نظامی اسرائیل است که بن گوریون آن را مطرح کرده بود. این نظریه در هیچ جنگی بین اعراب و اسرائیل از بین نرفت اما در جنگ 33 روزه شکست خورد. رژیم صهیونیستی قصد داشت که خیلی سریع پیروزی‌های پی در پی را محقق کند و به زعم خود در زمین دشمن و در مرزها بجنگد و جبهه داخلی آرام باشد، اما جنگ 33 روزه و جنگ غزه ثابت کرد که جبهه داخلی آرام نخواهد ماند.

وی افزود: بینامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل اکنون از آرامش در مقابل آرامش سخن می گوید زیرا نمی تواند به معاهده و یا معادله سازش با لبنان دست یابد و این معادله ای است که پیروزی مقاومت در جنگ 33روزه وضع کرده است.ا مروز هم به نتانیاهو می گویم که اسرائیل همچون لانه عنکبوت سست است و امروز نمی تواند بر لبنان منت بگذارد که اسرائیل علیه آن جنگ راه نمی اندازد، زیرا معادله بازدارندگی در جنگ 33 روزه رقم خورده است.

دبیرکل حزب الله با اشاره به گروه تروریستی داعش گفت: از لبنانی ها می خواهیم که اظهارات آمریکایی ها در خصوص مسئولیت دولت این کشور در تاسیس و حمایت از داعش را پیگیری کنند. آمریکا با القاعده در عراق ارتباط دارد و «ابوبکر البغدادی» در زندان های آمریکا حضور داشت.

سید حسن نصرالله ادامه داد: آمریکا از برخی کشورها از جمله سعودی ها برای حمایت از گروه های تکفیری استفاده کرد اما این آمریکا است که داعش را ایجاد کرده است. در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا مهم ترین برگ برنده «ترامپ» نامزد جمهوری خواه علیه دموکرات ها داعش است؛ اگر چه اوباما و کلینتون داعش را ایجاد کرده باشند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید به اینکه حزب الله در خط مقدم جبهه مقاومت در مبارزه با گروه های تروریستی است، خاطرنشان کرد: دولت آمریکا ، گروه های تروریستی تکفیری مانند القاعده ، داعش و جبهه النصره را برای ایجاد هرج و مرج در منطقه ما ایجاد کرده است.

دبیرکل حزب الله تصریح کرد: آمریکا پس از شکست طرح خاورمیانه جدید و پایداری مقاومت در لبنان ، فلسطین ، سوریه و ایران و ناتوانی آن در تغییر معادله ها در افغانستان و عراق به سیاست جنگ نیابتی از طریق حمایت همه جانبه سعودی و امثال آن از تروریست های تکفیری متوسل شده است.آمریکا درصدد است تا از داعش و دیگر گروه های تروریستی به مثابه برگه های رای در انتخابات ریاست جمهوری استفاده کند، زیرا روزی ایجاد و بکار گرفته شدند و امروز زمان خلاص شدن از شر آنها است.

سید حسن نصرالله افزود: امروز به تمامی گروه‌هایی که همچنان در منطقه در حال جنگ هستند می‌گویم که طی 5 سال گذشته از شما برای نابودی محور مقاومت و ملت‌ها و آرزوهای این منطقه سوء استفاده گردید و تا از طریق شما کشورها و سازمان‌های تحت سیطره آمریکا و اسرائیل ایجاد گردد و اگر همچنان چیزی از اسلام در وجود شما هست، این جنگ را که به نفع آمریکا و اسرائیل است متوقف کنید.

وی در پایان خاطرنشان کرد: از همه کسانی که سلاح به دست گرفتند می‌خواهم که سلاح خود را کنار بگذارند و به آنها می‌گویم که آمریکا در حال سوء استفاده از شماست و اگر دست از نبرد برندارید، ما گزینه‌‌ای غیر از مقابله با شما نداریم. آری، هیچ گزینه‌ای نداریم جز اینکه در میادین در حلب و در همه جا که وظیفه اقتضا می‌کند، باقی بمانیم.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

مدافعون - مدافعان حرم

مدافعان حرم

مدافعون