مدافعون - مدافعان حرم

مدافعون - پایگاه اطلاعاتی رسمی مدافعان حرم و جبهه مقاومت

مدافعون - مدافعان حرم

مدافعون - پایگاه اطلاعاتی رسمی مدافعان حرم و جبهه مقاومت

مدافعون - مدافعان حرم

رفع الله رایة العباس
کلنا عباسک یا زینب
لن تسبی زینب مرتین
لبیک یا حسین
لبیک یا زینب
مدافعون - پایگاه رسمی مدافعان حرم

آخرین نظرات
  • ۰
  • ۰
یکی از فرماندهان ارتش سوریه فاش ساخت:

۱۰ هزار مزدور سعودی در راه رسیدن به حلب

یکی از فرماندهان بلندپایه ارتش سوریه از اعزام ۱۰ هزار مزدور سعودی به همرا مقادیر زیادی تجهیزات نظامی سبک و سنگین این کشور به مناطق حلب اشغالی خبر داد. به گفته این فرمانده ارتش سوریه، این اقدام در پی تکمیل محاصره حلب به دست رزمندگان سوری صورت گرفته است.

به گزارش ـ مدافعون ـ پیروزی های اخیر ارتش و نیروهای مردمی سوریه در تکمیل محاصره حلب، عربستان سعودی مجبور به انجام حرکتی عجولانه و از روی عصبانیت کرد.

یکی از فرماندهان ارشد ارتش سوریه با اعلام اینکه تروریست های مورد حمایت عربستان به طور کامل در محاصره رزمندگان سوری قرار دارند، از لشکر کشی مزدوران سعودی به همراه مقادیر زیادی تسلیحات نظامی سبک و سنگین به این مناطق خبر داد.

«مهنّد حاج» روز گذشته این خبر را علنی و اظهار داشت: ارتش و نیروهای مردمی سوریه با پشتیبانی جنگنده های روسی، در روزهای اخیر توانسته اند قریب به دو هزار تروریست مورد حمایت آل سعود و بیش از ۷۰ تانک متعلق به گروه های تروریستی «جیش فتح الشام» و «جبهة النصرة» را منهم و نابود سازند.

آخرین گزارش ها از موفقیت جنگنده های سوری و روسی، حکایت از این دارد که روز سه شنبه هفته جاری، در حمله هوایی مشترک جنگنده های روس و سوریه به تجمع سران تروریست های در مناطق غربی استان حلب، دسته کم ۲۰ سرکرده بلندپایه تروریست ها به هلاکت رسیده اند.

در میان این تروریست های برجسته، می توان به «ابو حسّان الشامی»، فرمانده خونریز احرار الشام اشاره کرد.

همچنین در حملات توپخانه ای و موشکی ارتش و نیروهای مردمی سوریه به بخش هایی از ادلب، ۴۸ تروریست که اغلب از اهالی این استان بودند نیز به هلاکت رسیدند.

از سوی دیگر نیروهای پیشمرگه کرد در جبهه شمالی حلب و در منطقه "شیخ مقصود"، با تروریست های تکفیری درگیر هستند و تاکنون توانسته اند شمار زیادی از این تروریست ها را به هلاکت رسانده و بخش هایی از این منطقه را از تحت اشغال آنان آزاد نمایند.

لازم به ذکر است، با تکمیل محاصره شهر حلب که نوید بخش آزادسازی کامل این شهر از اشغال تروریست ها است، کشورهای مرتجع حامی تروریست نه تنها در عرصه میدانی به تکاپو افتاده و اقدام به اعزام نیرو به این مناطق کرده اند، همچنین در عرصه سیاسی نیز تلاش های زیادی برای برقراری آتش بسی چند ساعته در این مناطق انجام داده اند تا فرصتی برای تجدید قوای تروریست ها ایجاد شود.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

مدافعون - مدافعان حرم

مدافعان حرم

مدافعون