مدافعون - مدافعان حرم

مدافعون - پایگاه اطلاعاتی رسمی مدافعان حرم و جبهه مقاومت

مدافعون - مدافعان حرم

مدافعون - پایگاه اطلاعاتی رسمی مدافعان حرم و جبهه مقاومت

مدافعون - مدافعان حرم

رفع الله رایة العباس
کلنا عباسک یا زینب
لن تسبی زینب مرتین
لبیک یا حسین
لبیک یا زینب
مدافعون - پایگاه رسمی مدافعان حرم

آخرین نظرات
  • ۰
  • ۰

دستگیری مدافع حرم قلابی در مشهد + عکس

فردی معروف به ابوحر که به دروغ ادعای حضور و نبرد به‌عنوان مدافع حرم را داشت، به همراه سه فرد دیگر در مشهد دستگیر شدند.

به گزارش ـ مدافعون ـ سرپرست مجتمع قضایی انقلاب اسلامی مشهد از دستگیری «ابوحر» و سه تن از یارانش در مشهد خبر داد.

قاضی حیدری اظهار داشت: فردی معروف به ابوحر که ادعای حضور و نبرد به‌عنوان مدافع حرم را داشت، به همراه سه فرد دیگر در مشهد دستگیر شدند.

معاون دادستان مشهد گفت: ماموران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هنگام رصد سایت ها و فضاهای مجازی به اطلاعاتی دست یافتند که نشان می داد سایتی جعلی با غصب عنوان سپاه پاسداران اقدام به ثبت نام برای اعزام به سوریه و عراق می کند.

قاضی حیدری افزود: رصدهای اطلاعاتی با صدور دستورات ویژه قضایی در این باره آغاز و مشخص شد جاعلان این سایت با گرفتن مشخصات کامل افراد و سوءاستفاده از این اطلاعات اقدام به کلاهبرداری و اخاذی می کنند.

سرپرست مجتمع قضایی انقلاب اسلامی مشهد خاطرنشان کرد: جرم این افراد این بوده که سعی در جلب توجه جوانان داشتند و در این راستا قصه‌هایی دروغین نیز از حضور خود در جبهه نبرد تعریف می‌کردند.

وی بیان کرد: این افراد همچنین لباس‌هایی شبیه مدافعان حرم می‌پوشیدند و تلاش داشتند احساسات و عواطف جوانان را با خاطره‌گویی‌های خود تحریک کنند.

وی همچنین به کشف اسناد و احکام جعلی سپاه از برخی متهمان این پرونده نیز اشاره کرد و گفت: استعلام از سپاه پاسداران مشخص کرد که این افراد به هیچ عنوان به آن سوی مرز به عنوان مستشار نظامی اعزام نشده اند و آن ها از سندهای مجعول استفاده کرده اند.

معاون دادستان مشهد اضافه کرد: دستگاه قضایی با کسانی که از احساسات پاک مردم و جوانان این مرز و بوم سوءاستفاده می کنند با قدرت و قاطعیت برخورد خواهد کرد و هیچ گونه اغماضی نیز در این گونه موارد صورت نمی گیرد.

وی گفت: متهمان این پرونده هم اکنون در بازداشت به سر می برند و افرادی که از آن ها شکایتی نیز دارند می توانند برای اعلام شکایت به مجتمع قضایی انقلاب اسلامی واقع در خیابان کوهسنگی مشهد مراجعه کنند.

  • ۹۵/۰۵/۱۹
  • خدام السیدة زینب

سوریه

مدافع حرم

مشهد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

مدافعون - مدافعان حرم

مدافعان حرم

مدافعون