مدافعون - مدافعان حرم

مدافعون - پایگاه اطلاعاتی رسمی مدافعان حرم و جبهه مقاومت

مدافعون - مدافعان حرم

مدافعون - پایگاه اطلاعاتی رسمی مدافعان حرم و جبهه مقاومت

مدافعون - مدافعان حرم

رفع الله رایة العباس
کلنا عباسک یا زینب
لن تسبی زینب مرتین
لبیک یا حسین
لبیک یا زینب
مدافعون - پایگاه رسمی مدافعان حرم

آخرین نظرات
  • ۰
  • ۰

گروه تروریستی "جبهة النصرة" از القاعده جدا شد/ «الجولانی» برای اولین بار چهره خود را نشان داد + عکس

رهبر گروه تکفیری "جبهة النصرة" که برای اولین بار چهره خود را نشان می داد، جدایی گروهش از شبکه تروریستی القاعده را اعلام کرد.

به گزارش ـ مدافعون ـ «ابو محمد الجولانی» رهبر گروه تکفیری "جبهة النصرة" در یک سخنرانی ویدیویی که از شبکه الجزیره قطر پخش شد، پایان فعالیت این گروه تکفیری و نیز قطع ارتباط آن با "شبکه تروریستی القاعدة" را اعلام کرد.

الجولانی در این سخنرانی گفت که عناصر جبهة النصرة از این به بعد در قالب گروهی به نام "جبهة فتح الشام" فعالیت می کنند که هیچ ارتباطی با خارج نخواهد داشت.

وی که برای اولین بار با چهره باز جلوی دوربین ظاهر شد، دلیل این اقدامات را ایجاد نزدیکی بین گروه های تروریستی در سوریه و بهانه ندادن به جامعه بین الملل برای مقابله با گروه های تکفیری اعلام کرد.

گروه تروریستی جبهة النصرة به رهبری ابو محمد الجولانی که پیش از این به عنوان شاخه سوری گروه القاعده شناخته می شد، از ابتدای ناآرامی ها در سوریه اقدامات تروریستی زیادی را در این کشور انجام داد.

جبهة النصرة جنایات بزرگ و هولناکی را در سوریه انجام داده و علاوه بر جنگ علیه مردم و دولت سوریه، با "داعش" نیز درگیر بوده است.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

مدافعون - مدافعان حرم

مدافعان حرم

مدافعون