مدافعون - مدافعان حرم

مدافعون - پایگاه اطلاعاتی رسمی مدافعان حرم و جبهه مقاومت

مدافعون - مدافعان حرم

مدافعون - پایگاه اطلاعاتی رسمی مدافعان حرم و جبهه مقاومت

مدافعون - مدافعان حرم

رفع الله رایة العباس
کلنا عباسک یا زینب
لن تسبی زینب مرتین
لبیک یا حسین
لبیک یا زینب
مدافعون - پایگاه رسمی مدافعان حرم

آخرین نظرات
  • ۰
  • ۰

کشته شدن دو خلبان روسی در تدمر سوریه + عکس

گروه تروریستی داعش یک بالگرد نظامیِ ارتش روسیه را در شهر تاریخی تدمر در استان حمصِ سوریه هدف قرار داد و دو خلبان آن کشته شدند.

به گزارش ـ مدافعان حرم ـ یک فروند بالگرد ارتش سوریه که هدایت آنرا دو خلبان روسی برعهده داشتند سقوط کرد و دو خلبان آن کشته شدند.

وزارت دفاع روسیه اعلام کرد تروریست‌های گروه داعش یک فروند بالگرد این کشور را در تدمر هدف قرار دادند.

وزارت دفاع روسیه روز شنبه اعلام کرد «اوگنی دولگین» و «ریافاگات خبیبولین» دو خلبان روس بر اثر سرنگون شدن یک فروند بالگرد «ام آی ۲۵» نزدیک شهر تدمر سوریه کشته شدند.

در بیانیه وزارت دفاع روسیه آمده است گروه زیادی از افراد مسلح داعش به مواضع نیروهای دولتی سوریه در شرق شهر تدمر حمله کردند که در صورت پیروزی می‌توانستند بلندی‌های راهبردی این منطقه را به کنترل خود در آورند اما این دو خلبان نظامی روس با یک بالگرد ارتش سوریه از نوع «ام آی ۲۵» به پرواز در آمدند.

وزارت دفاع روسیه افزود این دو خلبان با هجوم به تروریست‌ها حمله آن‌ها را ناکام گذاشتند. زمانی که این بالگرد قصد بازگشت داشت هدف اصابت گلوله تروریست‌ها قرار گرفت و در منطقه ای تحت کنترل ارتش سوریه سقوط کرد و دو خلبان آن نیز کشته شدند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

مدافعون - مدافعان حرم

مدافعان حرم

مدافعون