مدافعون - مدافعان حرم

مدافعون - پایگاه اطلاعاتی رسمی مدافعان حرم و جبهه مقاومت

مدافعون - مدافعان حرم

مدافعون - پایگاه اطلاعاتی رسمی مدافعان حرم و جبهه مقاومت

مدافعون - مدافعان حرم

رفع الله رایة العباس
کلنا عباسک یا زینب
لن تسبی زینب مرتین
لبیک یا حسین
لبیک یا زینب
مدافعون - پایگاه رسمی مدافعان حرم

آخرین نظرات
  • ۰
  • ۰

تجمع کودکان یمنی در نکوهش سازمان ملل + تصاویر

کودکان یمنی در اعتراض به حذف نام کشورهای ائتلاف عربی به فرماندهی عربستان از فهرست ناقضان حقوق کودکان یمنی تجمع کردند.

به گزارش ـ مدافعان حرم ـ بازتاب تظاهرات و تجمع کودکان یمنی علیه رسوایی اخیر سازمان ملل متحد، به جهان غرب رسید.

روزنامه واشنگتن پست درباره تظاهرات اخیر کودکان یمنی در برابر مقر نمایندگی سازمان ملل متحد در صنعاء، که در اعتراض به حذف نام کشورهای ائتلاف عربی به فرماندهی عربستان از فهرست ناقضان حقوق کودکان یمنی برگزار شد، نوشت: این تجمعات و اقدام نمادین کودکان یمنی در جمع آوری کمک برای سازمان ملل متحد، جهت نکوهش این سازمان بین المللی به علت سر فرود آوردن در برابر فشارهای مالی عربستان برگزار شد.

شبکه المسیره با به تصویر کشیدن گوشه ای از تجمع کودکان یمنی اعلام کرد، این کودکان در حال جمع آوری کمک به سازمان ملل متحد هستند، جمع آوری کمک از طرف کودکان یک کشور جنگ زده برای یک سازمان بزرگ بین المللی پیام خاصی دارد.

در تصاویری که از این تجمع منتشر شده است دهها کودک یمنی مشاهده می شوند که پرچم بزرگی از سازمان ملل متحد را بر روی زمین پهن کرده و بر روی آن سکه و اسکناس ریخته اند، در این تصاویر در دست کودکان دست نوشته های خطاب به سازمان ملل متحد نیز دیده می شود.

این اقدام بی سابقه از دید واشنگتن پست دور نمانده است، این روزنامه به نقل از مسئولانی یمنی نوشت تجمع این کودکان در اعتراض به حذف نام عربستان و دیگر کشورهای ائتلاف از فهرست سیاه سازمان ملل متحد انجام شده است. این مسئولان تاکید کردند تجمع کودکان یمنی با هدف جمع آوری کمک برای سازمان ملل متحد برگزار شد تا این سازمان بین المللی بتواند بدون فشار مالی از طرف عربستان به وظایف خود عمل کند.

این روزنامه نوشت: این تجمع با همکاری شهرداری صنعاء برگزار شد، چنین تجمعی تنها اعتراض به اقدام اخیر سازمان ملل متحد در حذف نام برخی کشورها از فهرست سیاه نبود بلکه نکوهش و سرزنش این سازمان بین المللی به علت سرفرود آوردن در برابر فشارهای مالی عربستان و دیگر کشورهای عضو ائتلاف عربی است. این کشورها تهدید کرده بودند اگر سازمان ملل متحد به خواسته آنان توجه نکند کمک های مالی را به این سازمان حذف می کنند در نتیجه سازمان ملل متحد نیز در مقابل به خواسته آنان پاسخ مثبت داد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

مدافعون - مدافعان حرم

مدافعان حرم

مدافعون