مدافعون - مدافعان حرم

مدافعون - پایگاه اطلاعاتی رسمی مدافعان حرم و جبهه مقاومت

مدافعون - مدافعان حرم

مدافعون - پایگاه اطلاعاتی رسمی مدافعان حرم و جبهه مقاومت

مدافعون - مدافعان حرم

رفع الله رایة العباس
کلنا عباسک یا زینب
لن تسبی زینب مرتین
لبیک یا حسین
لبیک یا زینب
مدافعون - پایگاه رسمی مدافعان حرم

آخرین نظرات
  • ۰
  • ۰
روسیه اعلام کرد:

اجرای آتش بس ۴۸ ساعته در حلب

منابع روسی و آمریکایی از وقوع آتش بس ۴۸ ساعته در شهر "حلب" برای بازگرداندن آرامش به این شهر خبر دادند و اعلام کردند این آتش بس قابل تمدید می باشد.

به گزارش ـ مدافعان حرم ـ "روسیه" و "آمریکا" آتش بس ۴۸ ساعته در شهر "حلب" اعلام کردند تا آرامش را به این شهر جنگ زده بازگردانند.

در بیانیه ای که روز چهارشنبه توسط وزارت دفاع روسیه منتشر شد، زمان شروع این آتش بس ساعت ۰۰:۰۱ بامداد روز ۱۶ ژوئن به مدت ۴۸ ساعت اعلام شد تا از این طریق، خشونت های جنگی در این شهر کاهش یابد.

در این بیانیه همچنین "گروه تروریستی جبهة النصرة"، یکی از شاخه های "القاعده"، متهم به حملات شدید راکتی به مناطق مختلف این شهر و نیز حمله تانک های متعلق به این گروه تروریستی به مناطق جنوب غربی این شهر، شده است.

طبق اعلام دیدبان حقوق بشر در سوریه، روز سه شنبه شهر حلب شاهد یکی از خونبارترین روزهای خود بود و فقط در این روز ۷۰ شهروند غیرنظامی در این شهر به شهادت رسیدند.

گفتنی است این آتش بس بین دولت سوریه و ۱۰ ها گروه مخالف که در این کشور حضور دارند صورت پذیرفته است و شامل گروه های تروریستی داعش و جبهة النصرة نمی شود.

از سال ۲۰۱۲ میلادی، شهر حلب به دو قسمت تقسیم شده و قسمت های شرقی آن در دست تروریست های جبهة النصرة قرار دارد و قسمت های غربی آن، در تحت تسلط ارتش و نیروهای سوریه قرار داد.

بنا به ادعای «استفان دی میستورا» فرستاده ویژه سازمان ملل در سوریه، تاکنون حدود ۴۰۰ هزار نفر در درگیری های سوریه کشته شده اند و نیمی از مردم این کشور، یعنی ۲۳ میلیون شهروند سوری، خانه و کاشانه خود را از دست داده و آواره شده اند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

مدافعون - مدافعان حرم

مدافعان حرم

مدافعون