مدافعون - مدافعان حرم

مدافعون - پایگاه اطلاعاتی رسمی مدافعان حرم و جبهه مقاومت

مدافعون - مدافعان حرم

مدافعون - پایگاه اطلاعاتی رسمی مدافعان حرم و جبهه مقاومت

مدافعون - مدافعان حرم

رفع الله رایة العباس
کلنا عباسک یا زینب
لن تسبی زینب مرتین
لبیک یا حسین
لبیک یا زینب
مدافعون - پایگاه رسمی مدافعان حرم

آخرین نظرات
  • ۰
  • ۰

محله "الشهداء" شهر فلوجه به طور کامل آزاد شد

نیروهای ارتش و بسیج مردمی عراق توانستند محله"الشهداء الثانیه" در جنوب فلوجه را به طور کامل آزاد کنند.

به گزارش ـ مدافعان حرم ـ نیروهای ارتش و بسیج مردمی عراق توانستند محله"الشهداء الثانیه" در جنوب فلوجه را به طور کامل آزاد کرده و پرچم عراق را در ساختمان های مرتفع آن به اهتزاز درآوردند.

محله الشهداء الثانیه اولین محله در قسمت جنوبی شهر فلوجه است و پس از تسلط نیروهای عراقی بر این محله، عناصر گروه تکفیری ـ تروریستی داعش به محلات دیگر فلوجه فرار کردند.

عملیات فلوجه از 17 روز پیش در غرب بغداد و شرق استان الانبار آغاز شد و طی این مدت دو شهر راهبردی از توابع فلوجه ( الکرمه در حدودا 25 کیلومتری و الصقلاویه حدود 60 کیلومتری غرب بغداد) که با فلوجه مثلث تروریستی خطرناکی را تشکیل داده بودند، آزاد شده است.

همچنین مناطق حساسی از جمله البوشجل، العوینات، النعیمیه ، السجر و بخش هایی از جزیره خالدیه در جریان این عملیات آزاد شده است.

نیروهای الحشد الشعبی از روز دوشنبه گذشته اعلام کردند که با محاصره کامل شهر فلوجه و آزادی مناطق یاد شده، ماموریتشان پایان یافته تلقی می شود و ماموریت ورود به داخل شهر فلوجه به نیروهای ارتش، سازمان مبارزه با تروریسم و عشایر منطقه واگذار شده است.

ابومهدی المهندس نائب رئیس شورای تشکیلات الحشد الشعبی، در این خصوص گفته بود که نیروهای الحشدالشعبی به تمامی اهداف از پیش تعیین شده خود در این عملیات دست یافتند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

مدافعون - مدافعان حرم

مدافعان حرم

مدافعون