مدافعون - مدافعان حرم

مدافعون - پایگاه اطلاعاتی رسمی مدافعان حرم و جبهه مقاومت

مدافعون - مدافعان حرم

مدافعون - پایگاه اطلاعاتی رسمی مدافعان حرم و جبهه مقاومت

مدافعون - مدافعان حرم

رفع الله رایة العباس
کلنا عباسک یا زینب
لن تسبی زینب مرتین
لبیک یا حسین
لبیک یا زینب
مدافعون - پایگاه رسمی مدافعان حرم

آخرین نظرات
  • ۰
  • ۰
پاسخ صریح وزیر خارجه عراق به سعودی ها؛

حضور سردار سلیمانی در عراق با اطلاع دولت بغداد است

وزیر خارجه عراق تاکید کرد: سردار قاسم سلیمانی، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران ایران به عنوان مستشار نظامی و با اطلاع دولت بغداد در عراق حضور دارد.

به گزارش ـ مدافعان حرم ـ وزیر خارجه عراق در واکنش به جنجال سعودی ها، تأکید کرد سردار قاسم سلیمانی در عراق است و با اطلاع دولت بغداد وارد این کشور شده است.

«ابراهیم الجعفری» وزیر خارجه عراق، که به اردن سفر کرده است، در کنفرانس خبری در سفارت کشورش در عمان در پاسخ به سوالی مبنی بر این‌که موضع وزارت خارجه عراق در برابر اظهارات سفیر سعودی درخصوص سردار سلیمانی در عراق چیست، گفت: سردار قاسم سلیمانی، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران ایران به عنوان مستشار نظامی و با اطلاع دولت بغداد در عراق حضور دارد.

وی افزود: بغداد به نیابت از کشورهای جهان وارد جنگ علیه گروه تروریستی داعش شده است؛ عناصر این گروه از یک صد کشور وارد عراق شده اند.

وزیر خارجه عراق تاخیر در بازپس گیری فلوجه را تمایل شدید نیروهای عراقی به امنیت جانی ساکنان این شهر خواند.

نیروهای عراقی عملیات آزادسازی شهر فلوجه در الانبار را سوم خرداد کلید زدند.

حضور سردار سلیمانی به عنوان مستشار نظامی ایرانی در عملیات آزادسازی فلوجه و پیشروی های چشمگیر نیروهای مشترک عراقی در نبرد ضد داعش در این شهر، مقام های سعودی را نسبت به پسرفت تروریسم داعش در عراقی نگران کرده است، از این رو آنها عملیات روانی خود را علیه سردار سلیمانی و نیروهای بسیج مردمی عراق متمرکز کرده اند.

براین اساس، «ثامر السبهان» سفیر عربستان سعودی در عراق در جدیدترین اتهام زنی های این کشور علیه تهران، در صفحه توئیتر خود نوشته است: حضور شخصیت های تروریستی ایرانی در نزدیکی فلوجه دلیل آشکار بر آن است که آنها به دنبال سوزاندن عراقی های عرب در آتش کشنده فرقه گرایی است و تاکیدی بر رویکرد دموگرافی (بافت جمعیتی) آنهاست.

پیش از این، «عادل الجبیر» وزیر خارجه سعودی در گفت و‌گو با روسیا الیوم، مدعی شده بود: قاسم سلیمانی، سپاه انقلاب و سپاه قدس، در فهرست تروریستی قرار دارند. ریاض، به حضور قاسم سلیمانی در بغداد، با دیدی بسیار منفی می نگرد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

مدافعون - مدافعان حرم

مدافعان حرم

مدافعون