مدافعون - مدافعان حرم

مدافعون - پایگاه اطلاعاتی رسمی مدافعان حرم و جبهه مقاومت

مدافعون - مدافعان حرم

مدافعون - پایگاه اطلاعاتی رسمی مدافعان حرم و جبهه مقاومت

مدافعون - مدافعان حرم

رفع الله رایة العباس
کلنا عباسک یا زینب
لن تسبی زینب مرتین
لبیک یا حسین
لبیک یا زینب
مدافعون - پایگاه رسمی مدافعان حرم

آخرین نظرات
  • ۰
  • ۰

آمادگی داعش برای تخلیه عراق

منابع خبری کُرد و برخی سیاستمداران عراقی مدعی شدند «ابوبکر البغدادی» رهبر خودخوانده گروه تروریستی تکفیری "داعش"، عناصر خود در "عراق" را موظف کرده که هرچه سریعتر از این کشور صرفنظر کرده و به دنبال مکان جدیدی باشند.

به گزارش ـ مدافعان حرم ـ بنا به ادعای منابع خبری و رسانه های کُرد، «ابوبکر البغدادی» رهبر خودخوانده گروه تروریستی تکفیری "داعش"، از عناصر خود در "عراق" خواسته است که خود را برای انتقال هرچه سریعتر از این کشور به مکان دیری مهیا کنند.

رئیس مجلس اسلامی عراق نیز از دستیابی رزمندگان عراقی به نامه ای با مهر و امضای ابوبکر البغدادی خبر داد که دستور مذکور در آن نامه خطاب به عناصر این گروه تروریستی در عراق، عنوان شده بود.

«سید عمار حکیم» با استناد به این نامه گفت: طبق مفاد این نامه، ابوبکر البغدادی از عناصر خود خواسته است تا به تدریج از مناطق تحت سیطره خود در عراق دست کشیده و به مکان دیگری منتقل شوند.

وی همچنین از دولت عراق خواست تا هرچه سریعتر برنامه و طرحی برای مناطق آزاد شده از تحت سیطره داعش ارائه داده و در دستور کار قرار دهند. چرا که این مناطق نیاز به بازسازی اساسی خواهد داشت و در مدت تسلط داعش بر این مناطق، منازل و زیرساخت های این شهر ها تخریب شده اند.

این سیاستمدار شیعه عراقی در پایان تاکید کرد: اکنون شروعی برای پایان دادن داعش در عراق است و به زودی این گروه تروریستی از عراق رخت برخواهد بست.

«وحید باکوزی» یکی از مقامات "حزب دموکراتیک کردستان عراق" نیز از دستیابی به این نامه خبر داد و گفت: طبق آنچه در این نامه آمده است ابوبکر البغدادی خطاب به فرماندهان خود در عراق دستور داده است که به تدریج شهر های عراق را تخلیه کنند و به آنان گوشزد کرده است که مردم عراق و سوریه لیاقت جانفشانی های داعش را ندارند ! .

وی همچنین با اشاره به مطلب دیگری که در این نامه آمده بود، اظهار داشت: رهبر داعش از تروریست های تحت فرمان خود خواسته است که تمرکز اصلی خود را بر "لیبی" و شهر "مصراته" بگذارند و نسبت به موقعیتی که اکنون در "سوریه" و "عراق" دارند، خوشبین نباشند.

در هفته ها و روزهای اخیر، در جبهه سوریه و عراق، حملات گسترده ای توسط رزمندگان اسلام به مناطق کلیدی و حساس داعش آغاز شده است.

در عراق، رزمندگان سازمان بسیج مردمی به همراه ارتش و نیروهای ویژه، حملات همه جنابه خود را به شهر "فلوجه"، دومین شهر بزرگ تحت سیطره داعش، آغاز کرده اند و اکنون این شهر به طور کامل در حلقه محاصره رزمندگان عراقی درآمده است.

در سوریه نیز پیشمرگه های کرد با همکاری ائتلاف آمریکایی، حملات خود به شهر "رقه"، مرکز خلافت اسلامی داعش در این کشور را آغاز کرده اند و طبق آخرین گزارشات، نیروهای سوری نیز به کمک آنان آمده و اکنون وارد استان رقه شده اند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

مدافعون - مدافعان حرم

مدافعان حرم

مدافعون