مدافعون - مدافعان حرم

مدافعون - پایگاه اطلاعاتی رسمی مدافعان حرم و جبهه مقاومت

مدافعون - مدافعان حرم

مدافعون - پایگاه اطلاعاتی رسمی مدافعان حرم و جبهه مقاومت

مدافعون - مدافعان حرم

رفع الله رایة العباس
کلنا عباسک یا زینب
لن تسبی زینب مرتین
لبیک یا حسین
لبیک یا زینب
مدافعون - پایگاه رسمی مدافعان حرم

آخرین نظرات
  • ۰
  • ۰

بولدوزر جنایتکار داعش در اسارت نیروهای ارتش سوریه + فیلم و عکس

یک جنایتکار داعشی که دست به اقدامات وحشیگرانه و بی رحمانه مانند گردن زدن مردان و یا قطع اعضای کودکان می کرد به دام نیروهای ارتش سوریه افتاد.

به گزارش ـ مدافعان حرم ـ ارتش سوریه توانست «عبدالرحمن العراقی» یکی از خونخوارترین جلادان گروه تروریستی داعش را که به خاطر هیکل تنومند خود به بولدوزر داعش معروف بود، به اسارت خود درآورد.

بولدوزر داعش در فایل ویدیوئی مربوط به عملیات دستگیری خود بر خلاف معمول که صورت خود را می پوشاند، با چهره آشکار و واضح به چشم می خورد.

این جنایتکار داعشی دست به اقدامات وحشیگرانه و بی رحمانه مانند گردن زدن مردان و یا قطع اعضای کودکان می کرد و گروه تروریستی داعش از او برای ایجاد رعب و وحشت در میان کودکانی که با عضویت در آن و یا پذیرش اوامر این گروه مخالفت می کردند، استفاده می کرد.

گفتنی است که گروه تروریستی داعش با جنایت های فجیع خود به دست همین جلادان و مزدوران خونخوار سعی در ایجاد رعب و وحشت در میان زنان و کودکان و مردم بی گناه سوریه را دارد تا آنها به اجبار و از ترس جان خود تسلیم اوامر و خواسته های فرماندهان این گروه شوند.


دریافت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

مدافعون - مدافعان حرم

مدافعان حرم

مدافعون