مدافعون - مدافعان حرم

مدافعون - پایگاه اطلاعاتی رسمی مدافعان حرم و جبهه مقاومت

مدافعون - مدافعان حرم

مدافعون - پایگاه اطلاعاتی رسمی مدافعان حرم و جبهه مقاومت

مدافعون - مدافعان حرم

رفع الله رایة العباس
کلنا عباسک یا زینب
لن تسبی زینب مرتین
لبیک یا حسین
لبیک یا زینب
مدافعون - پایگاه رسمی مدافعان حرم

آخرین نظرات
  • ۰
  • ۰

العبادی: مرحله اول و دوم عملیات الفلوجه موفقیت آمیز بود/ پیروزی امری دست یافتنی شده است

فرمانده کل نیروهای مسلح عراق در سخنانی عنوان داشت که مرحله اول و دوم عملیات آزادسازی فلوجه با موفقیت به پایان رسید و پیروزی امری دست یافتنی شده است.

به گزارش ـ مدافعان حرم ـ نخست وزیر و فرمانده کل نیروهای مسلح عراق اعلام کرد که مرحله اول و دوم عملیات آزادسازی فلوجه با موفقیت تکمیل شده است.

«حیدر العبادی» نخست وزیر و فرمانده کل نیروهای مسلح عراق در سخنانی عنوان داشت که مرحله اول و دوم عملیات آزادسازی فلوجه با موفقیت به پایان رسید و پیروزی امری دست یافتنی شده است.

نخست وزیر عراق در اظهاراتی که شامگاه چهارشنبه از تلویزیون رسمی عراق پخش می شد تصریح کرد: ما عملیات آزادسازی فلوجه را در همه مراحل آن دنبال می کنیم و تاخیری در آن رخ نخواهد داد.

این اظهار العبادی در واکنش به برخی گزارش های رسانه های غربی ایراد شد که مدعی شده بودند نخست وزیر عراق در اتاق عملیات آزادسازی فلوجه با فرماندهان از تاخیر عملیات به دلیل حضور غیرنظامیان در این شهر سخن گفته است.

نخست وزیر عراق افزود: نیروهای ما به هیچ عراقی (غیرنظامی) تعرضی نخواهند کرد و به این موضوع توجه خواهند کرد.

وی ادامه داد: روز چهارشنبه اطلاعاتی دریافت کردیم که حاکی از آغاز خروج غیرنظامیان از فلوجه است و به زودی پرچم عراق بر فراز این شهر به اهتزاز درخواهد آمد.

فرمانده کل نیروهای مسلح عراق در بازدید از مقر عملیات آزادسازی فلوجه از نزدیک از روند درگیری‌ها علیه داعش مطلع شود.

پیش از العبادی نیز سلیم الجبوری، رئیس پارلمان عراق از مقر عملیات آزادسازی فلوجه بازدید کرد.

در عین حال نخست وزیر عراق از شناسایی و انهدام گروهک های تروریستی در بغداد خبر داد که قصد آسیب رساندن به شهروندان را داشتند.

حیدر العبادی،‌ نخست وزیر عراق ضمن بررسی تحولات میدانی عملیات فلوجه، طرح‌ها برای آزادسازی این شهر، برقراری امنیت در آن و بازگشت آوارگان به این شهر از تلاش‌های نیروهای امنیتی این کشور و پیروزی‌هایشان در عملیات مذکور و برافراشتن پرچم این کشور در مناطق آزاد شده، تقدیر کرد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

مدافعون - مدافعان حرم

مدافعان حرم

مدافعون