مدافعون - مدافعان حرم

مدافعون - پایگاه اطلاعاتی رسمی مدافعان حرم و جبهه مقاومت

مدافعون - مدافعان حرم

مدافعون - پایگاه اطلاعاتی رسمی مدافعان حرم و جبهه مقاومت

مدافعون - مدافعان حرم

رفع الله رایة العباس
کلنا عباسک یا زینب
لن تسبی زینب مرتین
لبیک یا حسین
لبیک یا زینب
مدافعون - پایگاه رسمی مدافعان حرم

آخرین نظرات
  • ۰
  • ۰

حضور داعش در روسیه / بازداشت 4 تروریست دیگر

عملیات ماموران امنیتی روسیه برای شناسایی عوامل گروه های تروریستی داعش، سبب دستگیری 4 عضو این گروه تکفیری در جمهوری اینگوش شد.

به گزارش ـ مدافعان حرم ـ عملیات ماموران امنیتی روسیه برای شناسایی عوامل گروه های تروریستی بویژه اعضای داعش در این کشور سبب دستگیری 4 عضو این گروه تکفیری در جمهوری اینگوش شد در حالیکه دیروز نیز دو مبلغ داعشی در سن پترزبورک دومین شهربزرگ روسیه بازداشت شدند.

مرکز اطلاع رسانی کمیته ضد تروریستی روسیه امروز (یکشنبه) اعلام کرد که ماموران امنیتی توانستند شبکه ای از اعضای داعش را در جمهوری اینگوش متلاشی و اعضای آن را بازداشت کنند.

خبرگزاری ایتارتاس نیز نوشت: ماموران سازمان امنیت فدرال روسیه در عملیات دستگیری این افراد که در منطقه نازران انجام شد، شرکت داشتند.

براساس گزارش اعلام شده، تروریست ها قصد داشتند علیه مقام های دولتی، ماموران امنیتی و مردم در جمهوری مسلمان نشین جمهوری اینگوش در منطقه قفقاز، اقدام های تروریستی انجام دهند.

ماموران پلیس همچنین در جریان بازرسی محل اقامت افراد بازداشت شده موفق به کشف مقادیری سلاح و مهمات و همچنین مواد منفجره شدند.

ماموران امنیتی روسیه دیروز نیز دو شهروند تاجیکستان متهم به عضویت در داعش را که به عنوان مبلغ جذب نیرو برای این گروه تروریستی تکفیری در فعالیت می کردند در شهر سن پترزبورگ بازداشت کردند.

با توجه به اینکه گروه تروریستی داعش تاکنون بارها مسکو را به دلیل همکاری با ارتش سوریه در بمباران مواضع تروریست ها به انتقام گیری تهدید کرده است، تدابیر امنیتی گسترده ای در سراسر روسیه اجرا می شود و تاکنون ده ها نفر از عوامل داعش یا تروریست های بازگشته از خاورمیانه بازداشت شده اند که ملیت چندین نفر آنان تاجیکستانی اعلام شده است.

رییس سازمان امنیت فدرال روسیه نیز دو روز پیش اعلام کرد که ماموران امنیتی موفق به کشف و خنثی کردن انجام یک رشته عملیات تروریستی شده اند که قرار بود در شهرهای بزرگ این کشور اجرا شود.

آلکساندر بورتنیکوف گفت که در چارچوب اجرای خنثی کردن عملیات تروریستی که با همکاری ماموران امنیتی بلاروس و روسیه صورت گرفت، یک شهروند این کشور که تحت پیگرد بین المللی قرار داشت و اعلام شده بود در فعالیت های تروریستی در سوریه شرکت داشته، بازداشت شده است.

سه هفته پیش نیز این سازمان اعلام کرد سه داعشی که با ورود از تاجیکستان قصد داشتند در مسکو اعمال تروریستی انجام دهند، دستگیر شدند.

از سوی دیگر، برخی شهروندان روسیه بیشتر از منطقه قفقاز بویژه جمهوری چچن در صفوف گروه های تروریستی تکفیری در عراق و سوریه حضور دارند و حتی واحدی از تروریست های چچنی که به «الشیشانی» شهرت دارند، در سوریه فعالیت می کند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

مدافعون - مدافعان حرم

مدافعان حرم

مدافعون