مدافعون - مدافعان حرم

مدافعون - پایگاه اطلاعاتی رسمی مدافعان حرم و جبهه مقاومت

مدافعون - مدافعان حرم

مدافعون - پایگاه اطلاعاتی رسمی مدافعان حرم و جبهه مقاومت

مدافعون - مدافعان حرم

رفع الله رایة العباس
کلنا عباسک یا زینب
لن تسبی زینب مرتین
لبیک یا حسین
لبیک یا زینب
مدافعون - پایگاه رسمی مدافعان حرم

آخرین نظرات
  • ۰
  • ۰
خراسان شمالی

غایب امروز کارشناسی ارشد سال ۹۵ + عکس

«محمد ابراهیم توفیقیان» که امروز می بایست از حوزه امتحانی بجنورد و در رشته مجموعه علوم جغرافیایی با دیگر داوطلبان به رقابت بپردازد سال گذشته در راه دفاع از مقدسات اسلامی و مقابله با تروریست های تکفیری به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

به گزارش ـ مدافعان حرم ـ آزمون کار‌شناسی ارشد ناپیوسته سال ۹۵ امروز درحالی با حضور ۸۲۹ هزار داوطلب برگزار شد که یکی از داوطلبان شرکت در آن در دفاع از حریم اهل بیت (ع) به شهادت رسیده و غایب بود.

«محمد ابراهیم توفیقیان» امروز می بایست از حوزه امتحانی بجنورد و در رشته مجموعه علوم جغرافیایی با دیگر داوطلبان به رقابت بپردازد اما وی مدتی پیش در راه دفاع از مقدسات اسلامی و مقابله با تروریست های تکفیری به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

این جوان به جای شرکت در این آزمون در آزمون اصلی قبول و از قید قفس خاکی رها شد.

شهید مدافع حرم ستوان یکم پاسدار محمد ابراهیم توفیقیان اهل یکی ازروستاهای تابعه اسفراین بوده و در زمان شهادت فرزندی یک ساله داشت.

وی اسفند ۹۴ در سوریه به شهادت رسید و پیکرش با حضور باشکوه مردم شهید پرور خراسان شمالی از مسجد انقلاب تا آستان امزاده سلطان سید عباس (ع) تشییع و به خاک سپرده شد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

مدافعون - مدافعان حرم

مدافعان حرم

مدافعون