مدافعون - مدافعان حرم

مدافعون - پایگاه اطلاعاتی رسمی مدافعان حرم و جبهه مقاومت

مدافعون - مدافعان حرم

مدافعون - پایگاه اطلاعاتی رسمی مدافعان حرم و جبهه مقاومت

مدافعون - مدافعان حرم

رفع الله رایة العباس
کلنا عباسک یا زینب
لن تسبی زینب مرتین
لبیک یا حسین
لبیک یا زینب
مدافعون - پایگاه رسمی مدافعان حرم

آخرین نظرات
  • ۰
  • ۰

اعدام ۲۵۰ زن در "موصل" به دست داعش

گروه تروریستی تکفیری داعش، تاکنون ۲۵۰ زن را در "موصل" به دلیل عدم پذیرش قوانین جهاد نکاح و تن ندادن به این حکم وقیحانه و خود ساخته، اعدام کرد.

به گزارش ـ مدافعان حرم ـ پس از آنکه گروه تروریستی تکفیری داعش با خیانت برخی سران قبایل و نیروهای دولتی موصل، بدون هیچ درگیری شهر "موصل" را به اشغال خود درآورد، زنان این شهر را مجبور به پذیرش جهاد نکاح کرد و کسانی را که از این قانون سرپیچی می کردند، اعدام می نمود.

به گفته منابع آگاه، زندگی بر زنان این شهر به سختی در حال سپری شدن است. چراکه عناصر این گروه تروریستی شروع به انتخاب زنان برای اجرای حکم خود ساخته جهاد نکاح کرده اند و زنانی را که از پذیرش این حکم سرباز بزنند، محکوم به اعدام می کنند.

این منابع همچنین تصریح کرده اند که تاکنون بیش از ۲۵۰ زن و دختر در این شهر به اعدام محکوم شده و احکام آنان نیز جاری شده است و در مواردی، حتی خانواده آن زنان و دختران نیز به همراه آنان اعدام شده اند.

طبق گفته این منابع مطلع، زنان در موصل حق ندارند به تنهایی در مجامع عمومی حاضر شوند و نیز مجبورند تمام صورت خود را بپوشانند و در صورت مشاهده سخن گفتن دختران با پسران، آنان به شدت مجازات می شوند.

همچنین طبق احکام این گروه تروریستی، زنان حق ندارند شوهر خود را انتخاب کنند و در صورتی که یکی از عناصر داعشی، زن یا دختری را بپسندد، آن زن یا دختر، همسر او خواهد شد.

گروه تروریست تکفیری داعش، هیچ یک از حقوق انسانی - اسلامی شهروندان شهرهای تحت کنترل خود را رعایت نمی کند. در این میان زنان بیشترین سهم در عدم رعایت حقوقشان توسط این گروه تروریستی را دارند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

مدافعون - مدافعان حرم

مدافعان حرم

مدافعون