مدافعون - مدافعان حرم

مدافعون - پایگاه اطلاعاتی رسمی مدافعان حرم و جبهه مقاومت

مدافعون - مدافعان حرم

مدافعون - پایگاه اطلاعاتی رسمی مدافعان حرم و جبهه مقاومت

مدافعون - مدافعان حرم

رفع الله رایة العباس
کلنا عباسک یا زینب
لن تسبی زینب مرتین
لبیک یا حسین
لبیک یا زینب
مدافعون - پایگاه رسمی مدافعان حرم

آخرین نظرات
  • ۰
  • ۰

پیشروی شیعیان ترکمانی به سمت روستای بشیر/ آزادسازی تپه‌ استراتژیک "احمد" + تصاویر

نیروهای بسیج مردمی عراق در ادامه پیشروی به سمت روستای "بشیر" یک منطقه استراتژیک را آزاد کردند.

به گزارش ـ مدافعان حرم ـ رزمندگان بسیج مردمی عراق (الحشد الشعبی) در منطقه "تازه" که از شیعیان ترکمانی هستند، با پشتیبانی یک گردان توپخانه‌ای عملیاتی را به سوی جنوب غرب روستای "بشیر" آغاز کردند.

این عملیات به طور مشخص برای قطع راه ارتباطی داعش در روستای البومفرج که در غرب بشیر قرار دارد، آغاز شد و اکنون درگیری‌های شدیدی میان نیروهای ترکمانی و داعش در غرب این روستا در جریان است.

براساس این گزارش، نیروهای مردمی که در عملیات شیعیان ترکمانی حضور چشمگیری در آن دارند در اطراف منطقه بشیر موفق به آزادسازی تپه استراتژیک احمد در عملیاتی منحصر به فرد شدند.

نیروهای مردمی پرچم عراق را بر بالای منطقه آزاد شده نصب کردند. آزادسازی این منطقه به مثابه قطع آخرین شریان تغذیه کننده تروریست‌ها در منطقه محسوب می‌شود و تروریست‌های داعش فقط منفذ و گذرگاه جنوبی تغذیه می‌شوند و محورهای شمالی، شرقی و غربی قطع شده است.

داعشی‌ها به طور مرتب از این تپه برای نفوذ و انتقال مواد منفجره و عوامل انتحاری استفاده می‌کردند.

روستای بشیر در جنوب کرکوک، یک روستای استراتژیک است که مدت‌هاست به اشغال گروه تروریستی داعش درآمده است و تروریست‌ها در این روستا که اغلب آنها شیعیان ترکمانی هستند، دست به جنایات وحشیانه ای می‌زنند.

گروه تکفیری داعش؛ الحویجه، الریاض، العباسی و الزاب و روستای بشیر که در نزدیکی شهر کرکوک است را در اشغال دارد و قریب به سه هزار نفر از ساکنان روستا که بیش از ۱۱۵۰ منزل دارد آواره شده اند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

مدافعون - مدافعان حرم

مدافعان حرم

مدافعون