مدافعون - مدافعان حرم

مدافعون - پایگاه اطلاعاتی رسمی مدافعان حرم و جبهه مقاومت

مدافعون - مدافعان حرم

مدافعون - پایگاه اطلاعاتی رسمی مدافعان حرم و جبهه مقاومت

مدافعون - مدافعان حرم

رفع الله رایة العباس
کلنا عباسک یا زینب
لن تسبی زینب مرتین
لبیک یا حسین
لبیک یا زینب
مدافعون - پایگاه رسمی مدافعان حرم

آخرین نظرات
  • ۰
  • ۰
ستاد مشترک ارتش سوریه و هم پیمانانش :

تروریست ها منتظر جنگ تمام عیار در حلب باشند

ارتش سوریه و نیروهای مقاومت اسلامی صبح امروز در بیانیه ای ، لغو آتش بس در حلب را به صورت رسمی اعلام کردند.

به گزارش ـ مدافعان حرم ـ ستاد مشترک ارتش سوریه و نیروهای مقاومت اسلامی بامداد امروز 18 فروردین در بیانیه ای از شروع مقتدرانه بازپس گیری استان «حلب» خبر داد.

در پی شکستن پیمان آتش بس توسط تروریست های "جبهة النصرة"، صبح امروز ستاد مشترک ارتش سوریه و هم پیمانانش در بیانیه ای با تایید این موضوع از شروع دوباره حملات در تمام مناطق حلب خبر داد.

در این بیانیه آمده است : ارتش سوریه در زمان اجرای آتش بس تنها به تجاوزات محدود تروریست ها پاسخ داده و با آنها مقابله کرده است و بحث لغو آتش بس توسط ارتش ادعایی واهی می باشد.

همچنین در ادامه، این ستاد عملیاتی بر مسئله رسیدن نیروهای ارتش سوریه به دروازه های شهر حلب برای بازپس گیری هرچه سریعتر مناطق اشاره کرده است.

شایان ذکر است که در متن بیانیه فوق الذکر، نیروهای دولت سوریه با مظلوم خواندن مردم و سپر قرار گرفتن آنها در این جنگ افزود: از تمامی مردم خواستاریم که از مناطق جنگی دوری کرده و از برای پیروزی ارتش سوریه ما را یاری کنند تا جواب سختی به تروریست ها بدهیم.

این درحالی است که شمار شهدا و مجروحان بمباران منطقه «شیخ مقصود» در شهر حلب که روز گذشته توسط تروریست ها انجام شد به 75 نفر که در میان آنها یک زن باردار نیز بود رسیده است.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

مدافعون - مدافعان حرم

مدافعان حرم

مدافعون