مدافعون - مدافعان حرم

مدافعون - پایگاه اطلاعاتی رسمی مدافعان حرم و جبهه مقاومت

مدافعون - مدافعان حرم

مدافعون - پایگاه اطلاعاتی رسمی مدافعان حرم و جبهه مقاومت

مدافعون - مدافعان حرم

رفع الله رایة العباس
کلنا عباسک یا زینب
لن تسبی زینب مرتین
لبیک یا حسین
لبیک یا زینب
مدافعون - پایگاه رسمی مدافعان حرم

آخرین نظرات
  • ۰
  • ۰

ارتش سوریه کنترل بخش غربی شهر تدمر را به دست گرفت + عکس

نیروهای ارتش سوریه به ۸۵۰ متری شهر تدمر رسیده اند و این شهر باستانی به زودی از چنگال تروریست های داعشی آزاد خواهد شد.

به گزارش ـ مدافعان حرم ـ یک منبع آگاه نظامی سوری اعلام کرد نیروهای ارتش این کشور موفق شدند کنترل بخش غربی شهر باستانی تدمر(پالمیرا) را به دست گیرند.

این منبع نظامی سوری افزود: نیروهای ارتش سوریه به ۸۵۰ متری شهر تدمر رسیده اند و این شهر باستانی به زودی از چنگال تروریست های داعشی آزاد خواهد شد.

وی خاظر نشان کرد نیروهای ارتش در حال حاضر کنترل چند بخش مهم از این شهر را به دست گرفته و کنترل بخش غربی شهر تدمر را در دست دارند و تلاش می کنند بخش های دیگر را آزاد کنند.

شهر تاریخی تدمر از آگوست (مرداد) گذشته تاکنون در اشغال گروه تروریستی داعش است.

«رامی عبدالرحمن» رئیس گروه موسوم به ناظر حقوق بشر سوریه روز گذشته در این خصوص گفت: نیروهای ارتش سوریه در حال حاضر در دو کیلومتری جنوب شهر تدمر و پنج کیلومتری غرب این شهر قرار دارند و در حال پیشروی به سمت دروازه های آن هستند.

وزارت دفاع روسیه پیش از این در بیانیه ای با اشاره به پیشروی نیروهای سوری به سمت شهر تدمر تاکید کرده بود به دست گرفتن کنترل شهر تدمر راه را به سوی رقه و دیرالزور باز کرده و شرایط را برای تحت کنترل قرار دادن مرزهای سوریه با عراق فراهم می کند.

گروه تروریستی داعش از زمان اعلام موجودیت در سوریه و عراق٬ مرتکب جنایت های زیادی شده و مردم این دو کشور را با قوانین سختگیرانه خود بسیار تحت فشار قرار داده است.

این گروه تروریستی تکفیری تاکنون صدها نفر از اهالی مناطق تحت اشغال خود را به اتهام مخالفت با خود٬ به روش های مختلف اعدام کرده است.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

مدافعون - مدافعان حرم

مدافعان حرم

مدافعون