مدافعون - مدافعان حرم

مدافعون - پایگاه اطلاعاتی رسمی مدافعان حرم و جبهه مقاومت

مدافعون - مدافعان حرم

مدافعون - پایگاه اطلاعاتی رسمی مدافعان حرم و جبهه مقاومت

مدافعون - مدافعان حرم

رفع الله رایة العباس
کلنا عباسک یا زینب
لن تسبی زینب مرتین
لبیک یا حسین
لبیک یا زینب
مدافعون - پایگاه رسمی مدافعان حرم

آخرین نظرات
  • ۰
  • ۰

آزادسازی دریاچه راهبردی الثرثار از دست داعش + عکس

دریاچه راهبردی الثرثار یکی از دریاچه های بزرگ عراق در قلب این کشور که تحت تصرف داعش بود اکنون در اختیار نیروهای عراقی است.

به گزارش ـ مدافعان حرم ـ نیروهای بسیج مردمی عراق (الحشد الشعبی) امنیت را به دریاچه الثرثار بازگرداندند.

دریاچه الثرثار در چارچوب عملیات بازگرداندن امنیت به سامراء، از وجود عناصر داعش پاکسازی شد.

عملیات نظامی که از سه شنبه گذشته در غرب سامراء آغاز شد و حتی «سید حسن نصر الله» دبیر کل حزب الله لبنان را به وجد آورد، نتایج و دستاوردهای نظامی و امنیتی بزرگی را به دنبال داشته و کار‌شناسان معتقدند که داعش را به لبه گور رسانده است.

خارج شدن سامراء از تیر رس داعش و تامین امنیت کامل برای سامراء شاید یکی از جذاب ترین تیترهای رسانه ای طی بیش از یک سال و نیم از جنگ علیه داعش در عراق باشد؛ موضوعی که هفته گذشته با حرکت بزرگ کاروان‌های نظامی اعم از الحشد الشعبی و نیروهای امنیتی عراق به سمت جزیره در غرب سامراء محقق شد و عملیات همچنان در بیابان‌های منطقه با قدرت و سرعت ادامه دارد تا به شهرهای حدیثه و هیت در الانبار برسد.

عملیات امنیت جزیره که تجربه موفق دیگری از همکاری تشکیلات داوطلب مردمی با ارتش، پلیس و نیروی هوایی عراق بدون حضور نیروهای بیگانه بود، بیش از پنج هزار کیلومتر مربع از اراضی عراق را آزاد کرد که سید حسن نصرالله آن را معادل نصف مساحت کشور لبنان خواند.

کار‌شناسان درباره اهمیت این عملیات خاطر نشان می‌کنند که مناطق تحت تصرف داعش در عراق بطور چشمگیری کاهش یافته و خط ارتباط و نقل و انتقالات عناصر تروریستی داعش بین دو استان الانبار و صلاح الدین و به تبع آن با موصل مرکز استان نینوا قطع شده است.

«احمد الاسدی» سخنگوی تشکیلات داوطلب مردمی معروف به الحشد الشعبی گفته است که این عملیات مهم نظامی، خطر را از شهر مقدس سامراء و امامین عسکریین (ع) برای همیشه دور کرده است.

عملیات آزادسازی الجزیره در غرب سامراء سه شنبه گذشته مصادف با اول مارس جاری آغاز شد و نیروهای مردمی الحشد الشعبی، ارتش، پلیس مرکزی و یگان واکنش سریع و نیروهای هوایی عراق حضور داشتند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

مدافعون - مدافعان حرم

مدافعان حرم

مدافعون