مدافعون - مدافعان حرم

مدافعون - پایگاه اطلاعاتی رسمی مدافعان حرم و جبهه مقاومت

مدافعون - مدافعان حرم

مدافعون - پایگاه اطلاعاتی رسمی مدافعان حرم و جبهه مقاومت

مدافعون - مدافعان حرم

رفع الله رایة العباس
کلنا عباسک یا زینب
لن تسبی زینب مرتین
لبیک یا حسین
لبیک یا زینب
مدافعون - پایگاه رسمی مدافعان حرم

آخرین نظرات
  • ۰
  • ۰

مراسم بزرگداشت عماد مغنیه برگزار شد/ تمام اسرائیل زیر برد بیش از 100 هزار موشک حزب الله است

مشاور رئیس مجلس شورای اسلامی در مراسم بزرگداشت عماد مغنیه گفت: تمام نقاط اسراییل زیر برد بیش از "یکصدهزار" موشک حزب الله است.

به گزارش ـ مدافعان حرم ـ همایش بزرگداشت هشتمین سالگرد عماد مغنیه شامگاه دیروز پنجشنبه 29 بهمن 1394 در تهران برگزار شد.

این مراسم با حضور جمعی از مقامات کشوری و لشکری و نمایندگان گروه‌های مقاومت در  تالار اندیشه حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی برپا گردید.

در این مراسم سردار «حسین سلامی» جانشین فرمانده کل سپاه، «حداد عادل» و «حسین شیخ الاسلام» از مقامات مجلس شورای اسلامی، سردار «پاکپور» فرمانده نیروی زمینی، سردار «قاآنی» جانشین فرمانده نیروی قدس، «انیس نقاش» از همرزمان عماد مغنیه، «کاظم دارابی» و برخی نمایندگان گروه‌های مقاومت در تهران حضور داشتند.

شیخ الاسلام: تمام اسراییل زیر برد موشکهای حزب الله است

مشاور بین الملل رئیس مجلس شورای اسلامی در همایش بزرگداشت عماد مغنیه گفت: تمام نقاط اسراییل زیر برد بیش از "یکصدهزار" موشک حزب الله است.

«حسین شیخ الاسلام» گفت: تمام نقاط اسراییل زیر برد بیش از "یکصدهزار" موشک حزب الله است.

وی در بخش دیگری از سخنانش به انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان که در 7 اسفندماه برگزار می شود اشاره و مردم را به حضور در آن تشویق کرد.

شیخ الاسلام گفت: حضور در انتخابات وظیفه ملی و دینی همه ماست.

سلامی: حزب الله در مقابل تکفیری‌ها ایستادگی می‌کند تا آن‌ها به سمت جامعه لبنان سرازیر نشوند

در این مراسم سردار سلامی هم با اشاره به نقش شهید عماد مغنیه در لبنان خاطرنشان کرد: در تاریخ ملت‌های مختلف همواره شخصیت‌هایی حضور دارند که سازندگان هویت و شخصیت آن ملت‌ها هستند. آن‌ها انسان‌های جاودانه‌ای هستند که تاریخ بعد خود را می‌شناسند و شهید عماد مقنیه از این دسته مردان است.

وی ادامه داد:‌ عماد مغنیه برای لبنان مسیری جدید که عزت، شکست ناپذیری، تسخیرناپذیری و تصرف ناشدنی است آفرید و به افتخار جهان اسلام و ملت لبنان تبدیل شد.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران خاطرنشان کرد: او از جمله مردانی بود که بعد از پیروزی انقلاب اسلامی حامل آرمان‌های امام خمینی و پس از آن حامل آرزوهای بزرگ مقام معظم رهبری برای نجات مسلمانان از اسارت و وابستگی و بردگی بود.

سلامی با اشاره به هلاکت رسیدن تفنگداران آمریکایی در سواحل بیروت در سال 1982 میلادی خاطرنشان کرد: شهید عماد مغنیه در صف مجاهدانی قرار داشت که در سال 1989 میلادی با حرکتی استشهادی 270 تفنگدار آمریکایی را که در سواحل بیروت حضور داشتند کشتند و آمریکا را به گونه‌ای از لبنان خارج کردند که تا امروز دیگر آن‌ها هرگز بازنگشتند.

وی ادامه داد: وی در معماری ایجاد یک ساختمان دفاعی قدرتمند برای لبنان مجاهدت های بسیاری انجام داد و به همراه مجاهدان حزب الله لبنان تحت هدایت های یک مقاومت - سید حسن نصرالله – توانستند جای جای این کشور را برای مردم آن سرشار از آرامش و برای صهیونیست‌ها تبدیل به جهنمی سوزان کنند.

جانشین فرمانده سپاه با بیان اینکه معنیه توانسته بود حزب الله لبنان را از سیطره اطلاعاتی رژیم صهیونیستی آزاد کند، به پیروزی جبهه مقاومت در جنگ 33 روزه اشاره و خاطرنشان کرد: عماد مغنیه در شرایطی که همگان تصور می‌کردند غلبه بر رژیم صهیونیستی که دارای قدرت جهانی است امکان‌پذیر نیست، به همراه دیگر مردان مقاومت از لبنان با جغرافیایی به ظاهر کوچک، کشوری با جغرافیای سیاسی و امنیتی بزرگ ساختند.

سلامی با تاکید بر نقش انقلاب اسلامی در پیروزی‌های جبهه مقاومت اظهار کرد: در پیروزی جبهه‌های مقاومت به جنگ‌های مختلف اعراب با رژیم صهیونیستی در طول تاریخ اشاره و اظهار کرد: همواره اعراب در طول تاریخ با رژیم صهیونیستی جنگ های بسیاری داشتند که حتی در زمانی که شوروی نیز از آن‌ها حمایت می کرد، از رژیم صهونیستی شکست می خوردند اما زمانی که شکوفه های انقلاب درقلب ها و ذهن های جوانان جهان عرب شکفته شد نهال مقاومت در دل‌های آن‌ها ایجاد شد و این نهال توانست در ابتدا و در سال 1996 در جنگ 16 روزه رژیم غاصب صهیونیستی را شکست دهد. پس از آن شاهد بودیم که در سال 2000 میلادی نیروهای این رژیم غاصب مجبور شدند که از جنوب لبنان فرار و این منطقه را تخلیه کنند.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران با بیان اینکه صهیونیست‌ها میان مرگ و حیات زندگی می‌کنند نه میان بحر و نهر تاکید کرد: شکست‌های رژیم صهیونیستی از مقاومت و حزب الله در جنگ 33 روزه اعتبار قدرت‌های این رژیم را فروپاشید و مقاومت مردمی را زنده و با دوام کرد.

وی همچنین با بیان اینکه در حال نزدیک شدن به پیش بینی مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه تا 25 سال آینده جغرافیای سیاسی جهان نامی به نام اسراییل را نخواهد دید خاطرنشان کرد: امروز حزب الله لبنان از یک نیروی قدرتمند لبنانی به نیرویی تاثیرگذار منطقه‌ای تبدیل شده است و دیگر لبنان و فلسطین سرزمینی نیستند که اسراییل هرگاه بخواهد آن‌ها را اشغال کند.

جانشین فرمانده سپاه با تاکید بر اینکه امروز حزب الله تعیین کننده معادلات امنیتی منطقه است گفت: حزب الله در سوریه و در مقابل تکفیری‌ها که اقتدار استراتژیک صهیونیستی و آمریکایی‌ها هستند می‌جنگند و از سوریه به عنوان نقطه کانونی مقاومت اسلامی دفاع می‌کنند تا تکفیری‌ها به سمت لبنان سرازیر نشوند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

مدافعون - مدافعان حرم

مدافعان حرم

مدافعون