مدافعون - مدافعان حرم

مدافعون - پایگاه اطلاعاتی رسمی مدافعان حرم و جبهه مقاومت

مدافعون - مدافعان حرم

مدافعون - پایگاه اطلاعاتی رسمی مدافعان حرم و جبهه مقاومت

مدافعون - مدافعان حرم

رفع الله رایة العباس
کلنا عباسک یا زینب
لن تسبی زینب مرتین
لبیک یا حسین
لبیک یا زینب
مدافعون - پایگاه رسمی مدافعان حرم

آخرین نظرات
  • ۰
  • ۰
الحشد الشعبی:

مرزهای عراق گورستان لاشه های سعودی خواهد شد

الحشد الشعبی عراق طی بیانیه ای به رویا پردازی آل سعود و سایر کشور های مطیع آنان در تجاوز به خاک عراق هشدار داد.

به گزارش ـ مدافعان حرم ـ فرماندهی نظامی الحشد الشعبی (بسیج مردمی) عراق، به عربستان سعودی و چند کشوری که در اجرای رزمایشی در مرز عراق حضور داشتند هشدار داد و اعلام کرد: مرزهای عراق برای کسانی که قصد نزدیک شدن به آن را داشته باشند گورستان خواهد شد.

این سازمان در پی انتشار خبر رزمایش نظامی عربستان و چند کشورهای مطیع آل سعود در نزدیکی مرزهای غربی عراق اعلام کرد: پیامی از تمام مجاهدان، انقلابیون و مردم مقاوم عراق به عربستان و سایر کشورها ارسال می کنیم که کشور رافدین (دجله و فرات) گورستان همه کسانی که قصد نزدیکی یا لمس خاک عراق و یا برهم زدن امنیت شهروندان عراق را کنند، خواهد شد.

«احمد الاسدی» سخنگوی بسیج مردمی عراق خطاب به عربستان سعودی گفت: بارها از توطئه های وقیحانه و اقدامات تحریک آمیزتان دردمند شده ایم، لیکن از نزدیکی به مرزهای آتش که گورستان لاشه های کثیف شما خواهد شد هشدار می دهیم همان طور که داعشی های که به عراق فرستاده شدند به هلاکت رساندیم.

لازم به ذکر است آمریکا، عربستان، امرات، مصر، اردن و سودان هفته گذشته رزمایشی را نزدیک مرزهای عراق برگزارکردند که هدف از آن آمادگی برای ورود به خاک عراق به بهانه حمایت از اهل تسنن این کشور اعلام شده است.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

مدافعون - مدافعان حرم

مدافعان حرم

مدافعون