مدافعون - مدافعان حرم

مدافعون - پایگاه اطلاعاتی رسمی مدافعان حرم و جبهه مقاومت

مدافعون - مدافعان حرم

مدافعون - پایگاه اطلاعاتی رسمی مدافعان حرم و جبهه مقاومت

مدافعون - مدافعان حرم

رفع الله رایة العباس
کلنا عباسک یا زینب
لن تسبی زینب مرتین
لبیک یا حسین
لبیک یا زینب
مدافعون - پایگاه رسمی مدافعان حرم

آخرین نظرات
  • ۰
  • ۰
در مراسم هفتم شهدای مدافع حرم؛

صادقی: شهدا بر ما "حق حیات" دارند

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران در مراسم هفتمین شب خاکسپاری شش شهید سپاه علی ابن ابیطالب قم گفت: شهید با شهادت، فقط خودش ابدی نمی شود؛ بلکه زنده کننده‌ی دین خداست و دین خدا زنده کننده‌ی فطرت انسان هاست.

به گزارش ـ مدافعان حرم ـ مراسم هفتمین شب خاک‌سپاری پاسداران شهید مدافع حرم حضرت زینب(س) با سخنرانی جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران، شامگاه امروز پنج شنبه 22 بهمن 1394 در مسجد اعظم قم برگزار شد.

این مراسم برای یادبود شش شهید سپاه علی ابن ابیطالب؛ «حجت الاسلام قلی زاده»، «علی اکبر عربی»، « محمد حسین سراجی»، «سید سجاد روشنایی»، «محمود هاشمی» و «سعید سامان لو» برگزار شد که طی عملیات نصر و آزادسازی دو شهر شیعه‌نشین "نبل" و "الزهراء" در اطراف حلب سوریه به شهادت رسیدند.

در این مراسم آیت‌الله «امینی»، آیت الله «دری نجف آبادی»، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین «اکبری» نماینده ولی‌فقیه در سپاه علی ابن ابیطالب (ع)، فرمانده سپاه علی ابن ابیطالب (ع)، فرمانده نیروی انتظامی استان قم، استاندار قم، مسئولین شورای اسلامی شهر قم و تفرش، مسئولان استانی و خانواده شهدای مدافع حرم از پاکستان و افغانستان و نمایندگان بیوت مراجع عظام تقلید حضور داشتند.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران در این مراسم با بیان اینکه نعمت عظمی الهی، ولایت است گفت: انقلاب اسلامی نعمتی بود که همانا تولد جدید اسلام ناب است و ازآنجا که کار اسلام ناب، حیات بخشیدن به انسان‌هاست، خداوند به مؤمنین دستور به اجابت دعوت رسول‌الله(ص) را می‌دهد.

حجت‌الاسلام‌ دکتر «عبدالله حاجی صادقی» اظهار داشت: انقلاب به گردن ما حق حیات دارد و این همان حق حیاتی است که شهدا به گردن ما دارند.

وی افزود: شهید با شهادت، فقط خودش ابدی نمی‌شود؛ بلکه زنده کننده‌ی دین خداست و دین خدا زنده کننده‌ی فطرت انسان‌هاست و ما باید خداوند را برای همه‌ی این نعمت‌ها و نعمت شهادت شاکر باشیم.

جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران با اشاره به اینکه اسلام نسبت به شهدا وعده‌های نیکو می‌دهد، تصریح کرد: صحیح نیست که به خانواده‌ی شهدا تسلیت بگوییم و یا نسبت به شهادت عزیزشان ابراز ناراحتی کنیم؛ زیرا آنها مسیر خدا را پیمودند و همه‌ی عبادت‌ها و بندگی‌ها برای آن است که انسان مسیر الهی را بپیماید.

حاجی صادقی تأکید کرد: میزان اهمیت هر انسانی به‌اندازه تأثیر اوست و خداوند به شهید وعده‌ی "عند ربهم" می‌دهد که این تعبیر تنها متعلق به پیامبران، شهدا و علماست و این جایگاه بسیار عالی‌تر از بهشت است.

وی در ادامه گفت: در وصیت‌نامه شهید هاشمی آمده است که این انقلاب همان‌طور که اسلام پیامبر(ص) را زنده کرد، وظیفه‌ی آماده کردن جهان و بشریت را به عهده دارد و می‌خواهد محیط را برای آمدن بقیه‌الله اعظم(عج) که همه‌ی انبیا و اولیاء درراه آن تلاش کردند، آماده سازد، و این امر با ماندگاری اسلام محقق می‌شود.

جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران با اشاره به دیدار ائمه جمعه با مقام معظم رهبری اظهار داشت: خواسته‌ی ایشان از علما، دانشگاهیان و حوزویان این است که عناصر ماندگاری انقلاب را بشناسند؛ زیرا که تمام همت جبهه استکبار این است که عناصر پایداری انقلاب را بهم بریزند.

حجت‌الاسلام حاجی صادقی خاطرنشان کرد: ما در کشورمان سه نظریه درباره بقاء انقلاب داریم؛ در یکی از این نظریه‌ها عده‌ای گمان می‌کنند دوران انقلاب تمام‌شده که با از بین رفتن نظامی و جایگزین شدن نظامی دیگر یک انقلاب محقق و تمام می‌شود و این همان حرف رئیس‌جمهور امریکاست که می‌گوید ایرانی‌ها باید مشخص کنند خواهان یک نظام هستند یا یک حکومت؟ 

وی افزود: مقام معظم رهبری می‌گوید انقلاب تا زمانی که ظلم، استکبار و مظلوم هست، وجود دارد و ما پیرو آن امامی هستیم که در بستر شهادت وصیت کرد موضع یک مؤمن باید نسبت به دشمن خصمانه باشد و نباید کوتاه بیاید.

جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران درباره عقیده‌ی گروه دوم گفت: عده‌ای دنبال تفسیر جدیدی از انقلاب هستند و می‌گویند انقلاب با ادبیات امام خمینی جواب نمی‌دهد و انقلاب همان است که بتوانیم با دنیا کنار بیاییم ولی باید دانست که این تفسیر قرآنی صحیح نیست و تنها در نظر گرفتن جلوه‌ی رحمانی اسلام است.

دکتر حاجی صادقی با تأکید بر اینکه قرآن به ما دستور به برخورد با ظالمان می‌کند، بیان داشت: قرآن می‌فرماید که تکیه به ظالمان نکنید که آتش می‌گیرید و ولایت خدا را از دست می‌دهید که اگر تکیه به دشمن داشتید، دیگر انتظار کمک و امداد غیبی نداشته باشید.

حاجی صادقی تصریح کرد: مقام معظم رهبری افتخار حوزه‌های علمیه است و این ابرمرد می‌گوید پشت این لبخند زدن‌ها و دست دادن‌های دشمنان دیرینه‌ی انقلاب، چیزی جز کینه نسبت به انقلاب نیست و طبق بیان قرآن آنچه در دل دارند، بیش از این است.

وی افزود: انقلاب تمام‌شدنی نیست و جمهوری اسلامی ثمره‌ی انقلاب است ولی روحیه‌ی بسیجی و دفاع از دین خدا توقف ندارد و توقف انقلاب یعنی مرگ انقلاب.

جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران با اشاره به اینکه جبهه استکبار اعتراف می‌کند که همه‌ی داشته‌های خود را به میدان آورده ولی نتوانسته موفق شود، گفت: دشمن در حال حاضر از راه دیگری استفاده کرده و با توجه به داستان حضرت موسی(ع) و رویدادهای زمان پیامبر(ص) می‌بینیم که دشمن می‌خواهد با نفوذ موریانه وار فکری خود، ارکان اسلام و انقلاب را از بین ببرند.

حجت‌الاسلام حاجی صادقی ضمن با بیان اینکه بقای انقلاب اسلامی دارای چهارعنصر است، اظهار داشت: دشمن می‌گوید انقلاب اسلامی مرگ تدریجی ما را رقم‌زده است و هرروز که می‌گذرد می‌بینیم ما عقب‌تر رفتیم و انقلاب اسلامی جلوتر آمده است.

وی در ادامه گفت: رکن اول بقای انقلاب، "ماهیت و روحیه‌ی دینی" است که به اعتراف دشمنان، موتور حرکت انقلاب، اسلام است و اگر در خارج به دنبال اسلام هراسی هستند، در داخل کشور به دنبال تحریف اسلام و دین‌داری سکولار هستند.

جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران درباره عامل دوم بقای انقلاب اظهار داشت: جهت دهنده‌ی موتور انقلاب، "ولایت" است که نمی‌گذارد اسلام را از جاده‌ی اصلی خود بیرون ببرند و ازاین‌رو دشمن به دنبال این است که نسبت به ولایت و رهبری اشکال ایجاد کند.

حاجی صادقی افزود: سومین رکن بقای انقلاب "حضور مردم" است که باعث اقتدار انقلاب اسلامی است و دشمنان معتقد هستند که مهم‌ترین عامل ماندگاری انقلاب، از بین بردن اتحادی رهبر و ملت است و تمام تلاش خود را برای از بین بردن نقطه‌ی اتصال رهبر و ملت انجام داده‌اند.

جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران با بیان اینکه حضور امت اسلامی در راهپیمایی 22 بهمن باعث عصبانیت دشمن شده است گفت: دشمن گمان نمی‌کرد که پس از برجام، روحیه‌ی مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی و امریکا محکم‌تر از سال‌های گذشته باشد.

دکتر حاجی صادقی خاطرنشان کرد: رکن چهار انقلاب "نفوذناپذیری و گفتمان استکبارستیزی" است. ما می‌توانیم دنیای استکبار را به عقب وا‌داریم و در برابر گرگ ایستادن، او را به عقب وا‌می‌دارد.

وی در پایان با تأکید بر اینکه نسخه نهایی برجام نامه‌ی رهبری است بیان داشت: کار شیطان وسوسه‌ی نفوس است و ما هرگز فریب شیطان را نمی خوریم و شهدایی که در سوریه شهید شده‌اند تنها از حرم حضرت زینب(س) و رقیه(س) دفاع نکرده‌اند، بلکه برای حفظ آرمان های انقلاب به شهادت رسیده اند.

برای دیدن تصاویر این مراسم ایـنـجـا را کلیک کنید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

مدافعون - مدافعان حرم

مدافعان حرم

مدافعون