مدافعون - مدافعان حرم

مدافعون - پایگاه اطلاعاتی رسمی مدافعان حرم و جبهه مقاومت

مدافعون - مدافعان حرم

مدافعون - پایگاه اطلاعاتی رسمی مدافعان حرم و جبهه مقاومت

مدافعون - مدافعان حرم

رفع الله رایة العباس
کلنا عباسک یا زینب
لن تسبی زینب مرتین
لبیک یا حسین
لبیک یا زینب
مدافعون - پایگاه رسمی مدافعان حرم

آخرین نظرات
  • ۰
  • ۰

جزئیات عملیات شکست محاصره نبل و الزهرا؛ ۱۲ ساعت درگیری مستمر + عکس

ارتش سوریه و همپیمانان آن بعد از ۱۲ ساعت درگیری مستمر توانستند محاصره شهرک‌های نبل و الزهرا در حومه شمالی حرب را بشکنند.

به گزارش ـ مدافعان حرم ـ منابع خبری از دمشق - ارتش سوریه و همپیمانانش توانستند قبل از شکستن محاصره شهرک های نبل و الزهرا روستای معرسته خان واقع در حومه شمالی حلب را از تصرف تروریست ها آزاد کنند.

نبل و الزهرا

یک منبع نظامی در مورد جزئیات این عملیات گفت: درگیری‌های شدیدی از عصر روز گذشته بین ارتش سوریه و تروریست‌ها در حومه شمالی حلب آغاز شده بود به گونه‌ای که تا ظهر امروز ادامه پیدا کرد.

بر اساس این گزارش، ارتش و مقاومت تاکتیک فرسایش را در برابر گروه های مسلح اتخاذ کرده بودند که به تمام توان خود برای باقی ماندن در روستای معرسته خان می جنگیدند.

گروه‌های مسلح در این روستا از سمت حومه غربی حلب و حومه ادلب پشتیبانی می‌شدند ولی نتوانستند در برابر حملات نیروهای سوریه که هم از پشتیبانی هوایی برخوردار بودند و هم با توپخانه مواضع تروریست ها را هدف قرار دادند، مقاومت کنند.

اولین تصویر از ورود رزمندگان به داخل نبل و الزهرا

نیروی هوایی سوریه نیز خطوط امداد رسانی تروریست ها را بمباران کرد و درگیری ها به صورت بسیار نزدیکی دنبال می‌شد و بعد از 12 ساعت درگیری ارتش سوریه و نیروهای مقاومت توانستند از سمت شرقی معرسته خان پیشروی کند و همزمان نیروهای مقاومت مسئول دفاع از شهرک های نبل و الزهرا نیز از سمت غرب به داخل معرسته خان وارد شدند و جاده بین المللی که حلب را به مرزهای ترکیه وصل می کرد قطع کردند.

سپس موانعی را که شهرک های نبل و الزهرا را از معرسته خان جدا می کرد، شکستند که در این هنگام گروه های تکفیری شروع به فروپاشی کردند و عقب نشینی آنها آغاز شد.

بر اساس این گزارش، بعد از شکسته شدن محاصره نبل و الزهرا تروریست ها در دو شهرک مایر و و رتیان تحت فشار قرار می گیرند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

مدافعون - مدافعان حرم

مدافعان حرم

مدافعون