مدافعون - مدافعان حرم

مدافعون - پایگاه اطلاعاتی رسمی مدافعان حرم و جبهه مقاومت

مدافعون - مدافعان حرم

مدافعون - پایگاه اطلاعاتی رسمی مدافعان حرم و جبهه مقاومت

مدافعون - مدافعان حرم

رفع الله رایة العباس
کلنا عباسک یا زینب
لن تسبی زینب مرتین
لبیک یا حسین
لبیک یا زینب
مدافعون - پایگاه رسمی مدافعان حرم

آخرین نظرات
  • ۰
  • ۰

سخنگوی وزارت امور خارجه، اقدام تروریستی داعش در منطقه "زینبیه" دمشق را محکوم کرد

سخنگوی وزارت امور خارجه ایران، اقدام تروریستی در منطقه زینبیه دمشق را شدیدا محکوم و با خانواده های قربانیان و ملت و دولت سوریه ابراز همدردی کرد.

به گزارش ـ مدافعان حرم ـ سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران اقدام تروریستی در منطقه زینبیه دمشق که منجر به شهادت و مجروح شدن ده ها نفر از شهروندان بی گناه این کشور شد، را شدیدا محکوم و با خانواده های قربانیان و ملت و دولت سوریه ابراز همدردی کرد.

"حسین جابری انصاری" اظهار داشت: گروه های تروریستی مورد حمایت خارجی با ادامه کشتار بی گناهان، همزمان با گفت وگوهای ژنو در صدد برهم زدن روند در حال شکل گیری برای حل سیاسی بحران سوریه و پایان دادن به این فاجعه انسانی هستند.

وی همچنین بار دیگر خواهان اقدام جدی برای پایان دادن به سیاست حمایت از گروههای تروریستی و ارسال سلاح و نیرو به داخل سوریه شد.

گفتنی است؛ دو انفجار تروریستی در روز یکشنبه در منطقه زینبیه واقع در جنوب دمشق منجر به شهادت و زخمی شدن تعداد زیادی از مردم بی گناه سوریه شد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

مدافعون - مدافعان حرم

مدافعان حرم

مدافعون