مدافعون - مدافعان حرم

مدافعون - پایگاه اطلاعاتی رسمی مدافعان حرم و جبهه مقاومت

مدافعون - مدافعان حرم

مدافعون - پایگاه اطلاعاتی رسمی مدافعان حرم و جبهه مقاومت

مدافعون - مدافعان حرم

رفع الله رایة العباس
کلنا عباسک یا زینب
لن تسبی زینب مرتین
لبیک یا حسین
لبیک یا زینب
مدافعون - پایگاه رسمی مدافعان حرم

آخرین نظرات
  • ۰
  • ۰

ارتش عراق و نیروهای مقاومت منطقه صوفیه در شرق الرمادی را آزاد کرد + عکس

نیروهای ارتش عراق با پشتیبانی نیروهای مردمی منطقه الصوفیه را در شرق الرمادی، مرکز استان الانبار به طور کامل آزاد کرده‌اند.

به گزارش ـ مدافعان حرم ـ رئیس شورای استان الانبار از آزاد سازی کامل منطقه صوفیه و بر افراشته شدن پرچم عراق بر فراز این شهر خبر داد.

«صباح کرحوت» اعلام کرد نیروهای امنیتی مبارزه با تروریسم ( گردان طلایی ) و پلیس الانبار منطقه صوفیه را به طور کامل آزاد و با پاکسازی این منطقه از مین ها و بمب های کار گذاشته شده، پرچم عراق را بر فراز یکی از ساختمان‌های بلند این شهر بر افراشتند.

در این عملیات اعضای گروه تکفیری صهیونیستی داعش متحمل خسارت‌ها و تلفات سنگینی شدند که به فرار شمار زیادی از آنان نیز در این منطقه منجر شد.

نیروهای امنیتی مبارزه با تروریسم عراق ۳۵ غیرنظامی را که اغلب آن‌ها زن و کودک بودند از این منطقه خارج کرده‌اند.

این غیرنظامیان قرار است در اردوگاه هایی که برای پناهجویان در منطقۀ عامریه در الفلوجه و شهر الحبانیه در شرق الرمادی در نظر گرفته شده است، اسکان داده شوند.

درگیری‌های پراکنده در الرمادی و دیگر بخش‌های استان الانبار ادامه دارد، اما براساس اعلام ارتش عراق، بخش‌های کلیدی و استراتژیک این استان از جمله منطقۀ الخسفه و پروانه در حدیثه در غرب شهر الرمادی از حضور تروریست‌های داعش پاکسازی شده است.

ارتش عراق در تاریخ ۷ دی ماه سال جاری پس از ماه‌ها عملیات سخت و آزادسازی بیش از سی منطقه در حومۀ الرمادی، در ‌‌نهایت این شهر استراتژیک را آزاد کردند. شکست داعش در این شهر، مسیر را برای رسیدن نیروهای عراقی به موصل، پایتخت خودخواندۀ داعش در استان شمالی نینوا باز کرد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

مدافعون - مدافعان حرم

مدافعان حرم

مدافعون