مدافعون - مدافعان حرم

مدافعون - پایگاه اطلاعاتی رسمی مدافعان حرم و جبهه مقاومت

مدافعون - مدافعان حرم

مدافعون - پایگاه اطلاعاتی رسمی مدافعان حرم و جبهه مقاومت

مدافعون - مدافعان حرم

رفع الله رایة العباس
کلنا عباسک یا زینب
لن تسبی زینب مرتین
لبیک یا حسین
لبیک یا زینب
مدافعون - پایگاه رسمی مدافعان حرم

آخرین نظرات
  • ۰
  • ۰
سرنگونی نخستین "امارت" در سوریه؛

ارتش سوریه و نیروهای مقاومت شهر استراتژیک سلمی را آزاد کردند + تصاویر

روز گذشته یک پیروزی شیرین دیگر در جبهه مقاومت اسلامی رقم خورد و شهر استراتژیک «سلمی» که پایگاه اصلی گروه‌های تروریستی در استان لاذقیه بود به صورت کامل آزاد شد.

به گزارش ـ مدافعان حرم ـ ارتش سوریه با پشتیبانی نیروهای مقاومت اسلامی وارد شهر مهم و راهبردی سلمی در استان لاذقیه شد و آنرا را به طور کامل آزاد کرد.

گروه موسوم به ناظر حقوق بشر سوریه که تحولات مربوط به درگیری‌های این کشور را دنبال می‌کند، امروز گزارش داد که نیروهای ارتش سوریه به شهر راهبردی سلمی که یکی از مقرهای مهم گروه‌های تروریستی در استان لاذقیه در شمال شرقی سوریه است وارد شده‌اند.

«رامی عبدالرحمن» رئیس این گروه گفت که پیشروی ارتش سوریه در لاذقیه و ورود به شهر سلمی با پشتیبانی نیروهای مقاومت و حزب الله و عملیات نیروی هوایی روسیه ( ائتلاف 4 +1 ) تسهیل شد.

به گفته عبدالرحمن، اکنون با آزادسازی شهر سلمی که از ژوییه (تیر/مرداد) سال ۲۰۱۲ در تصرف تروریست‌ها بود، یگان‌های ارتش سوریه اکنون قادر خواهد بود در منطقه جبل الاکراد پیشروی کند. این منطقه نیز تحت اشغال گروه‌های تروریستی است.

گروه‌های تروریستی در استان لاذقیه عمدتا در مناطق شمال و شمال شرقی جبل الاکراد و جبل الترکمان مستقر هستند.

در ارتباط با جایگاه و اهمیت شهر سلمی، تنها ذکر این نکته کفایت می کند که گفته می شود یکی از دلایل اصلی ورود روسیه به جنگ سوریه در مهر گذشته، اشغال این شهر و ادلب به دست تروریست ها بوده است. سلمی که در شمال استان لاذقیه واقع شده است، از مهم ترین پایگاه های گروه تروریستی جیش الفتح محسوب می شده است.

شهر سلمی پایگاه اصلی گروه‌های تروریستی در استان لاذقیه بود اما کنترل بیشتر بخش های این استان در اختیار ارتش سوریه است.

روزنامه السفیر لبنان با اشاره به عملیات اخیر ارتش سوریه در آزادسازی شهر سلمی در حومه لاذقیه که از مهم ترین مقرهای عناصر مسلح به شمار می‌آمد، از این دستاورد به عنوان «سرنگونی نخستین امارت» یاد کرد.

آزادسازی شهر سلمی، تحولی راهبردی و به معنای آغاز سرنگونی «امارت ها» و متزلزل کردن آن‌ها است، و همچنین آغازی برای فصل برداشت به شمار می آید که از چند ماه قبل و با آغاز پشتیبانی نیروی هوایی روسیه آغاز شد.

طی ماه‌های اخیر ارتش سوریه دستاوردهای مهمی در مناطق تحت اشغال گروه‌های تروریستی کسب کرده است. روسیه نیز عملیات ضد تروریستی خود را در سوریه از حدود سه ماه و نیم قبل آغاز و ضربات سنگینی را به این گروه‌ها وارد کرده است.

گروه‌های تروریستی با حمایت غرب و برخی کشورهای منطقه از پنج سال قبل تاکنون جنگ علیه دولت و ملت سوریه را آغاز و بخش‌هایی از خاک این کشور را اشغال کرده‌اند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

مدافعون - مدافعان حرم

مدافعان حرم

مدافعون