مدافعون - مدافعان حرم

مدافعون - پایگاه اطلاعاتی رسمی مدافعان حرم و جبهه مقاومت

مدافعون - مدافعان حرم

مدافعون - پایگاه اطلاعاتی رسمی مدافعان حرم و جبهه مقاومت

مدافعون - مدافعان حرم

رفع الله رایة العباس
کلنا عباسک یا زینب
لن تسبی زینب مرتین
لبیک یا حسین
لبیک یا زینب
مدافعون - پایگاه رسمی مدافعان حرم

آخرین نظرات
  • ۰
  • ۰

سرکشی شیخ اکرم الکعبی از مناطق آزاد شده حلب + عکس

دبیرکل مقاومت اسلامی حرکة النجباء عراق، در مناطق تازه آزاد شده حلب حاضر شد و ضمن دیدار با رزمندگان سوری و حزب الله لبنان و سوریه، از روند پیشروی های ارتش و نیروهای مردمی سوریه در این مناطق، آگاه شد.

به گزارش ـ مدافعان حرم ـ دبیرکل مقاومت اسلام النجباء عراق (یکی از گروههای الحشد الشعبی) به سوریه سفر کرد و در در مناطق تازه آزاد شده استان “حلب” حضور پیدا کرد.

«حجت الاسلام شیخ اکرم الکعبی» ضمن بازدید از مناطق تازه آزاد شده “العیس” در استان حلب، از روند پیشروی رزمندگان ارتش و کمیته های مردمی سوریه و نیز رزمندگان حزب الله سوریه در این مناطق، از نزدیک آگاه شد.

حرکة النجباء یکی از کمیته های موفق بسیج مردمی عراق به حساب می آید که در پیروزی های اخیر رزمندگان این کشور علیه داعش، نقش بسزایی ایفاء کرد.

همچنین رزمندگان شجاع این جنبش در سوریه نیز حضور چشمگیری داشته اند و در جبهه مختلف در این کشور حضور فعال و موثری به هم رسانده اند.

نقش تکاوران این گروه مقاومت در ناکامی تکفیری های “جیش الفتح” در مناطق "فوعه" و "کفریا" در سوریه انکار ناشدنی است. همچنین رزمندگان حرکت النجباء، در آزاد سازی حلب و مناطق اطراف آن، حضور موثری داشته اند.

عراق و سوریه هر دو قربانی جنایات هولناک داعش هستند و اگر بسیج مردمی با درایت علماء و بزرگان تشیع در این دو کشور به راه نمی افتاد، اکنون بیشتر مناطق این دو کشور در اشغال تروریست های داعش قرار داشت.

ولی با هوشیاری و دستور مراجع تقلید به خصوص آیت الله العظمی سیستانی در عراق گروه های مقاومت و بسیج مردمی تشکیل شدند که نقش فزاینده ای در پیشروی ها رزمندگان و توقف تروریست ها ایفاء کردند.

حجت الاسلام اکرم الکعبی دیروز نیز با سفر به قم با مراجع عظام تقلید دیدار کرد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

مدافعون - مدافعان حرم

مدافعان حرم

مدافعون